Στο δρόμο

Στο δρόμο

Σε μία κατηγορία με τεράστια πολυτέλεια επιλογών, η Yamaha καταφέρνει να παραμένει στα ψηλότερα σκαλιά, με "όπλα" την οικονομία, τις επιδόσεις και την υψηλή αισθητική. Το νέο NMAX παρά την συμμόρφωσή του με τα Euro5+ πρότυπα, είναι άκρως "ζωντανό" και θα σε ικανοποιήσει κάτω από όλες τις συνθήκες. Η απόδοσή του είναι γραμμική και γεμάτη σε όλο το φάσμα των στροφών, κάτι το οποίο οφείλει εν μέρει στο σύστημα VVA. Με την γνωστοποίηση της αλλαγής του εκκεντροφόρου στο πιο "επιθετικό" προφίλ του με μία λυχνία όταν ανεβαίνουν οι στροφές, αυτή γίνεται αβίαστα χωρίς να το καταλάβεις. Ως αποτέλεσμα νιώθεις πως το scooter "τραβάει" εξαιρετικά μέχρι να φτάσει τριψήφια ταχύτητα. Σε ευθεία ακόμα και με δικάβαλο ή σε ελαφρώς ανηφορικές κλίσεις solo, θα δεις τα 100χλμ/ω ανεξαιρέτως, ενώ η τελική του αγγίζει τα 120χλμ/ω. Η λειτουργία του Blue-Core κινητήρα είναι βελούδινη και αθόρυβη ακόμα και κοντά στα κόκκινα, κάτι που με τη σειρά του συντελεί στην επίτευξη της εξαιρετικής ποιότητας κύλισης του μοντέλου. Οι αναρτήσεις αποσβένουν εξαιρετικά τις κακοτεχνίες του δρόμου εάν λάβουμε υπόψη και τους σχετικά μικρούς 13άριδες τροχούς, ενώ η αναφορά του συνεπιβάτη το τοποθετεί αρκετά ψηλά στην κατάταξη όσον αφορά την άνεση που του προσφέρει. Η συμπεριφορά του στην σπορ οδήγηση είναι άκρως "αιχμηρή" και σου εμπνέει εμπιστοσύνη να πλαγιάσεις από στροφή σε στροφή, αλλά και να πιέσεις στα φρένα. Στις μετρήσεις μας, ακινητοποιήθηκε από τα 80χλμ/ω σε μόλις 28,6 μέτρα, μία από τις κορυφαίες επιδόσεις στην κατηγορία που το κάνει εξαιρετικά ασφαλές. Η αίσθηση των φρένων στις μανέτες, σου μεταδίδει το συναίσθημα ότι έχεις τον πλήρη έλεγχο με αρκετά ισχυρό αρχικό δάγκωμα και το ABS λειτουργεί υποδειγματικά, χωρίς αθέμιτες "εξάψεις". Ακόμα και σε σφιχτές στριφτερές διαδρομές το NMAX θα σου προσφέρει οδηγική απόλαυση που λίγα scooter της κατηγορίας θα καταφέρουν. Το σύστημα Start-Stop απενεργοποιεί άμεσα τον κινητήρα όταν έρχεσαι σε στάση και τον ενεργοποιεί με το παραμικρό στρίψιμο της γκαζιέρας, προσφέροντας μία πιο οικονομική και ευχάριστη εμπειρία οδήγησης. Στο αστικό περιβάλλον το NMAX 125 διαπρέπει (κάτι που ήδη είχαμε διαπιστώσει από την παρουσίασή του στην Ιβηρική χερσόνησο), με τα 132 κιλά του να μην γίνονται αντιληπτά στον χειρισμό, χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους του και τις μανούβρες σε κλειστούς χώρους να είναι παιχνιδάκι. Η γωνία στρέψης του τιμονιού που του επιτρέπει να κάνει αναστροφή σε χώρο λίγο μεγαλύτερο από το πλάτος ενός αυτοκινήτου, αποτελεί τεκμήριο της άριστης ευελιξίας του. Η τοποθέτηση των καθρεπτών θα μπορούσε να δίνει λίγο μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ τους, ώστε να μην χρειάζεται να τραβάς προς τα μέσα τον αγκώνα σου για να δεις, αλλά αυτό είναι κάτι που θα κάνεις ασυναίσθητα μετά από λίγα χιλιόμετρα.

 

Σελίδα 1Yamaha NMAX 125 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά