Ήχος και απόδοση
Διαβάστηκε από 6126 αναγνώστες
Η εξάτμιση είναι το στοιχείο που προστατεύει το περιβάλλον από τους επικίνδυνους ρύπους και τους συνανθρώπους μας από τον ενοχλητικό θόρυβο. Το ότι είναι απολύτως απαραίτητη όμως δεν σημαίνει ότι δεν βελτιώνεται.
Τα καυσαέρια, που εξάγονται από το θάλαμο καύσης, οδηγούνται μέσω της εξάτμισης στο περιβάλλον. Η εξάτμιση, είναι επίσης υπεύθυνη, για την μείωση του θορύβου, που δημιουργείται, λόγω της εξαγωγής καυσαερίων με υψηλή πίεση. Αυτό το πετυχαίνει, μειώνοντας την ροή των καυσαερίων, αλλάζοντας την κατεύθυνση τους μέσω διαφόρων αγωγών και διαφραγμάτων, με αντίκτυπο όμως στην απόδοση του κινητήρα.
Με την αντικατάσταση της εξάτμισης με μια aftermarket, επιτυγχάνουμε καλύτερη ροή καυσαερίων και αύξηση της απόδοσης του κινητήρα. Μια αλλαγή στο τελικό, θα μειώσει το βάρος, σε σχέση με την εργοστασιακή εξάτμιση, θα αυξήσει το θόρυβο, θα βελτιώσει την εμφάνιση και λίγο τις επιδόσεις, δίνοντας καλύτερη απόκριση στο γκάζι. Ένα ολόκληρο σύστημα εξάτμισης από την άλλη μεριά, περιλαμβάνει και την αλλαγή στους λαιμούς. Η αυξημένη διατομή, η απουσία καταλύτη και η αλλαγή στη συμπίεση των καυσαερίων, αυξάνουν την ιπποδύναμη και την ροπή, ειδικότερα στη μεσαία και ψηλή περιοχή. Τις περισσότερες φορές με την ολόσωμη εξάτμιση, θα χρειαστεί να γίνει ρύθμιση του μίγματος μέσω της ρύθμισης του εγκεφάλου ή των καρμπυρατέρ.
Όσο αναφορά το θόρυβο, διακρίνονται σε street legal, που είναι νόμιμες για χρήση δρόμου και racing use only, που είναι για αγωνιστική χρήση. Τα κριτήρια επιλογής, αφορούν τον τύπο διαμόρφωσης, δηλαδή αν από διάταξη 4-2-2, θελήσουμε να πάμε σε 4-2-1 και από το υλικό, όπου θα βρούμε εξατμίσεις από τιτάνιο, από carbon ή από ανοξείδωτο ατσάλι.