Η τακτική αλλαγή λαδιών εγγυάται τη μακροζωία του κινητήρα

    Ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες του κατασκευαστή και προγραμματίζουμε ανάλογα τις εργασίες που πρέπει να γίνουν κάθε φορά.

    Διαβάστηκε από 26473 αναγνώστες

    Το δυσκολότερο κομμάτι της συντήρησης είναι να γνωρίζεις τι εργασίες και κάθε πότε πρέπει να γίνονται. Οι κατασκευαστές γνωρίζουν την δυσκολία και την πολυπλοκότητα του θέματος και μας παρέχουν λεπτομερείς οδηγίες. Στο εγχειρίδιο χρήσης που συνοδεύει κάθε μοτοσυκλέτα αναφέρονται αναλυτικά τα διαστήματα που πρέπει να γίνεται η συντήρηση και τι εργασίες πρέπει να γίνονται κάθε φορά. Τα διαστήματα αυτά είναι υπολογισμένα με βάση το χρόνο και τα χιλιόμετρα. Για παράδειγμα, ένα φίλτρο λαδιού μπορεί να χρειάζεται αλλαγή κάθε  10.000 χιλιόμετρα ή κάθε 12 μήνες. Ακολουθούμε το πρόγραμμα συντήρησης με βάση το τί έρχεται πρώτο. Αυτό διασφαλίζει ότι μια μοτοσυκλέτα που κάθεται για καιρό στο γκαράζ, δέχεται την ίδια φροντίδα με μια που κάνει 20.000 χιλιόμετρα το χρόνο.

    Τα διαστήματα συντήρησης δεν είναι απόλυτα. Για παράδειγμα, αν πρέπει να αλλάξουμε λάδια στα 30.000 χιλιόμετρα, δεν υπάρχει πρόβλημα η αλλαγή να γίνει στα 28.000 ή στα 32.000. Απαραίτητη, βέβαια, προϋπόθεση είναι το να είμαστε συνολικά τυπικοί σε σταθερή βάση. Μπορούμε να προγραμματίσουμε τη συντήρηση από πριν, ανάλογα με τη χρήση που σκοπεύουμε να κάνουμε.

    Το εγχειρίδιο χρήσης περιγράφει, λεπτομερώς, τι εργασία πρέπει να γίνει σε κάθε εξάρτημα. Οι πιο συνηθισμένες είναι ο έλεγχος, ο καθαρισμός, η ρύθμιση, η αντικατάσταση και η λίπανση. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε να κάνουμε πιο συχνούς ελέγχους ή άλλες εργασίες, αν η χρήση είναι πιο σκληρή.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

    ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ

    Ελεύθερο Κείμενο
    Κατηγορία/Υποκατηγορία
    Τιμή από
    Τιμή έως
    Εργοστασιακός Κωδικός