CRF 300 RX

    Ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά ισχύουν και στην περίπτωση του 300, το οποίο βασίζεται στο αντίστοιχο 250, έχοντας την ίδια ελαφριά αίσθηση με ακόμα περισσότερη ροπή και γεμάτη λειτουργία στο χαμηλο-μεσαίο φάσμα στροφών. Μπορεί τα 50 παραπάνω κυβικά να μην ακούγονται πολλά, όμως η διαφορά γίνεται αμέσως αισθητή στο άνοιγμα του γκαζιού. Η συνολική ιπποδύναμη και η απόδοση ψηλά δεν διαφέρουν, όμως η απόκριση είναι πιο άμεση έχοντας μεγαλύτερα αποθέματα ροπής με αποτέλεσμα να χρειάζεται ελάχιστη χρήση συμπλέκτη για να επιταχύνεις δυνατά.

    Για να αυξηθεί ο κυβισμός από τα 249,4 στα 295,50 κυβικά, μεγάλωσε μόνο η διάμετρος του κυλίνδρου από τα 79 στα 86χιλ, κρατώντας την ίδια διαδρομή η οποία ανέρχεται στα 50,9 χιλ. Η συμπίεση έχει πέσει από το 13,9:1 στο 13,5:1 και το πιστόνι υψηλής συμπίεσης μαζί με την φλάντζα προέρχονται από την Ιταλική Vertex.  Το 300 όπως και το 250 μπορεί άνετα να αποτελέσει την επιλογή πρώτης μοτοσυκλέτας στο χώρο του Enduro, έχοντας όμως την δυνατότητα να προσφέρει ακόμα περισσότερα πριν την μετάβαση στα μεγαλύτερα κυβικά.


    CRF 250 RX / 300 RX    
    Κινητήρας  
    Τύπος 4Τ, 1Κ, Y/Ψ, 4β
    Κυβισμός (κ.εκ.) 249,9 / 295,5
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)79X50,9 / 86X50,9
    Συμπίεση (:1)13,9 / 13,5
    Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 7.3
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα  
    Τύπος Αλουμινίου
    Αναρτήσεις ΕμπρόςΑνεστραμμένο πιρούνι 49χιλ
    Διαδρομή (χλστ.) 305
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ με μοχλικό
    Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α.
    Φρένα Ε (χλστ.)Δ/260, 2E
    Φρένα Π (χλστ.)Δ/240, 1E
    Τροχοί - Ελαστικά  
    Ελαστικό Ε90/90-21
    Ελαστικό Π140/80-18
    Διαστάσεις / Βάρος  
    Μήκος (χλστ.)2185
    Πλάτος (χλστ.)827
    Μεταξόνιο (χλστ.)1486
    Απόσταση από έδαφος (χλστ.) 329  
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.)961
    Βάρος πλήρης (κιλά) 109.7