Αποκαλύφθηκε η Brixton Storr, adventure μοτοσυκλέτα για Α2
Αποκαλύφθηκε η Brixton Storr, adventure μοτοσυκλέτα για Α2
Αποκαλύφθηκε η Brixton Storr, adventure μοτοσυκλέτα για Α2
Αποκαλύφθηκε η Brixton Storr, adventure μοτοσυκλέτα για Α2
  • Αποκαλύφθηκε η Brixton Storr, adventure μοτοσυκλέτα για Α2
  • Αποκαλύφθηκε η Brixton Storr, adventure μοτοσυκλέτα για Α2
  • Αποκαλύφθηκε η Brixton Storr, adventure μοτοσυκλέτα για Α2
  • Αποκαλύφθηκε η Brixton Storr, adventure μοτοσυκλέτα για Α2

Αποκαλύφθηκε η Brixton Storr, adventure μοτοσυκλέτα για Α2

Εμφάνιση που παραπέμπει σε Husqvarna Norden 901
Δικύλινδρος κινητήρας 486cc απόδοσης 47 ίππων
Στα 209 κιλά γεμάτη με ABS της Bosch
Ελάχιστες οι διαφορές του με το πρωτότυπο

Εμφάνιση που παραπέμπει σε Husqvarna Norden 901

Στην EICMA του 2022 η Brixton είχε παρουσιάσει το Concept μίας μεσαίας Adventure μοτοσυκλέτας με το όνομα Storr, ενός 500ριού με design παρόμοιο του Husqvarna Norden 901. Τώρα όμως το μοντέλο εμφανίστηκε σε αρχεία έγκρισης ώστε να αρχίσει η παραγωγή του. Η Brixton εδρεύει στην Αυστρία και είναι μέλος του KSR Group, δανείζεται όμως τους κινητήρες της από την Gaokin. Το όνομά της αποτελεί περιοχή του Λονδίνου, ενώ το μοντέλο παίρνει το όνομά του από το Old Man of Storr, ένα βραχώδες βουνό στην νήσο Skye της Σκωτίας.  
 

Δικύλινδρος κινητήρας 486cc απόδοσης 47 ίππων

Όταν παρουσιάστηκε το concept της Storr οι λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά της ήταν ελάχιστες αλλά το έγγραφο έγκρισης επιβεβαιώνει κάποιες διαστάσεις και σημαντικά στοιχεία. Ο κινητήρας είναι ο ίδιος δικύλινδρος 486cc της Gaokin που χρησιμοποιεί και το crossfire 500 και είναι αντίστοιχος σε εμφάνιση και επιδόσεις με αυτόν του CB500X (NX500 πλέον). Αποδίδει 47 άλογα καθιστώντας την μοτοσυκλέτα ιδανική για κατόχους διπλώματος κατηγορίας Α2. Όπως φαίνεται από τους ακτινωτούς τροχούς του μάλιστα, είναι Tubeless, χωρίς δηλαδή αεροθάλαμο.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Στα 209 κιλά γεμάτη με ABS της Bosch

Ο κινητήρας τοποθετείται σε ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με αναρτήσεις της KYB όπως φαίνεται, προερχόμενες από το τύπου Scrambler Brixton Crossfire 500 XC. Στα έγγραφα αναγράφεται το μεταξόνιο της μοτοσυκλέτας στα 1.440 χλστ, ενώ ζυγίζει 209 κιλά γεμάτη. Τα άλλα μοντέλα της Brixton κάνουν χρήση φρένων της J.Juan, θυγατρικής της Brembo, και το πιθανότερο είναι το ίδιο να ισχύει και για το νέο Storr, με έναν δίσκο εμπρός και ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα 4 εμβόλων και μονάδα ABS της Bosch. Το στυλ της μοτοσυκλέτας είναι άμεσα συνδεδεμένο με αυτό της Crossfire αφού μοιράζονται τον ίδιο εμπρός προβολέα με το διαχωριστικό στη μέση με την προσθήκη όμως ενός ανεμοθώρακα και πλαστικών καλυμμάτων ψηλά. Στον προβολέα αναγράφεται το όνομα Brixton στο κέντρο του και, όπως αποτελεί πλέον στοιχείο της ταυτότητας της εταιρείας, φέρει στην περίμετρό του τα γράμματα "N, E, S, W" όπως αυτά που βρίσκονται σε μία πυξίδα.
 

Ελάχιστες οι διαφορές του με το πρωτότυπο

Για την στήριξη του ανεμοθώρακα βλέπουμε μία βάση σε σχήμα "X" και όπως στο concept μοντέλο, έτσι και στο παραγωγής, μεγάλο μέρος των πλαστικών του Storr δεν έχουν βαφή και είναι μαύρα ώστε να μην χαράζονται τόσο εύκολα. Παράλληλα στο μοντέλο διατηρούνται τα πλαϊνά πάνελ με την εσοχή για ειδικά διαμορφωμένα μαλακά βαλιτσάκια. Οι διαφορές του σε σχέση με το Concept του 2022 είναι ελάχιστες και περιορίζονται σε αλλαγμένους καθρέπτες, ανασχεδιασμένη ποδιά και ελαφρώς αλλαγμένο προστατευτικό εξάτμισης. Ίδια παραμένει η έγχρωμη TFT οθόνη και τα προβολάκια ομίχλης που φαίνεται να αποτελούν μέρος του στάνταρ εξοπλισμού. Δεν γνωρίζουμε ακόμα ποια θα είναι η τιμή του Brixton Storr και πότε θα κυκλοφορήσει στην αγορά αλλά η στιγμή αυτή φαίνεται να πλησιάζει.