Κυκλοφόρησε το Brixton Storr 500 στην Ασία, οι πρώτες φωτογραφίες
Κυκλοφόρησε το Brixton Storr 500 στην Ασία, οι πρώτες φωτογραφίες
Κυκλοφόρησε το Brixton Storr 500 στην Ασία, οι πρώτες φωτογραφίες
Κυκλοφόρησε το Brixton Storr 500 στην Ασία, οι πρώτες φωτογραφίες
Κυκλοφόρησε το Brixton Storr 500 στην Ασία, οι πρώτες φωτογραφίες
Κυκλοφόρησε το Brixton Storr 500 στην Ασία, οι πρώτες φωτογραφίες
Κυκλοφόρησε το Brixton Storr 500 στην Ασία, οι πρώτες φωτογραφίες
  • Κυκλοφόρησε το Brixton Storr 500 στην Ασία, οι πρώτες φωτογραφίες
  • Κυκλοφόρησε το Brixton Storr 500 στην Ασία, οι πρώτες φωτογραφίες
  • Κυκλοφόρησε το Brixton Storr 500 στην Ασία, οι πρώτες φωτογραφίες
  • Κυκλοφόρησε το Brixton Storr 500 στην Ασία, οι πρώτες φωτογραφίες
  • Κυκλοφόρησε το Brixton Storr 500 στην Ασία, οι πρώτες φωτογραφίες
  • Κυκλοφόρησε το Brixton Storr 500 στην Ασία, οι πρώτες φωτογραφίες
  • Κυκλοφόρησε το Brixton Storr 500 στην Ασία, οι πρώτες φωτογραφίες

Κυκλοφόρησε το Brixton Storr 500 στην Ασία, οι πρώτες φωτογραφίες

Στην EICMA του 2022 είχε παρουσιαστεί το πρωτότυπο
Ίδιο πλαίσιο με το Crossfire με ειδικά διαμορφωμένο υποπλαίσιο
Ελάχιστες οι διαφορές με το τελικό μοντέλο παραγωγής

Φπυτπυριστικός σχεδιασμός με μοντέρνα χαρακτηριστικά

Η πρώτη Adventure μοτοσυκλέτα της Brixton παρουσιάστηκε στην διεθνή έκθεση της EICMA το 2022 ως πρωτότυπη. Ο σχεδιασμός της μοτοσυκλέτας, για τον οποίο η Brixton είχε συνεργαστεί με το RiDE Design studio στο Salzburg, είχε κινήσει το ενδιαφέρον του κοινού, χάρη στην αυθεντικότητά του και τον συνδυασμό απλών γραμμών και της λειτουργικότητάς του. Η μοτοσυκλέτα αποκτά τον δοκιμασμένο δικύλινδρο 500cc κινητήρα του γυμνού Crossfire 500 που αποδίδει 48 άλογα, τα μέγιστα επιτρεπτά δηλαδή για την Α2 κατηγορία.
 
Στα χαρακτηριστικά της Storr, συναντάμε έναν κάθετο ανεμοθώρακα, ένα μεγάλο μακρόστενο ρεζερβουάρ, μία πρακτική σχάρα πίσω, μεγάλες χειρολαβές για τον συνεπιβάτη και κάγκελα ιδανικά για την τοποθέτηση μικρών βαλιτσών. Το πλαίσιο φαίνεται επίσης, πως είναι το ίδιο με αυτό του Crossfire, αλλά έχει συνδυαστεί με ένα ειδικά διαμορφωμένο υποπλαίσιο. Μετά την παρουσίασή του στην ή του στην EICMA το 2022, το μοντέλο εξαφανίστηκε από τον «χάρτη» για λίγο καιρό, λόγω της δύσκολης οικονομικής κατάστασης του αυστριακού KSR Group στο οποίο ανήκει και η Brixton.
 
Με το Group όμως να βρίσκεται πλέον σε ένα πιο ευνοϊκό μονοπάτι, πατέντες του μοντέλου εμφανίστηκαν όπου αναφερόταν ότι το μοντέλο θα παράγεται σε συνεργασία με την Gaokin, που εξειδικεύεται στην παραγωγή κινητήρων αλλά και μοτοσυκλετών. Τις τελευταίες μέρες λοιπόν, η Storr 500 εμφανίστηκε στην ασιατική αγορά με ελάχιστες διαφορές σε σχέση με την αρχική μορφή του μοντέλου. Για παράδειγμα το τελικό της εξάτμισης έχει διαφορετικό σχήμα και είναι τοποθετημένο πιο ψηλά, ενώ τα σωληνωτά προστατευτικά κάγκελα εκατέρωθεν του κινητήρα λείπουν, κάτι που φυσικά μπορεί να σημαίνει ότι θα διατίθενται σαν αξεσουάρ. Μπορεί πολύ σύντομα να δούμε την Storr 500 και στην ευρωπαϊκή αγορά, όπου θα είναι πολύ ανταγωνιστική στην Adventure κατηγορία των Α2 μοτοσυκλετών που αποτελείται ήδη από πολλά και διαφορετικά μοντέλα με έναν ή δύο κυλίνδρους.