Παρατηρώντας την μοτοσυκλέτα καταλαβαίνεις ότι η θέση οδήγησης θα είναι επιθετική με το σώμα του αναβάτη να τοποθετείται αρκετά μπροστά, κοντά στον τροχό, όπως σε ένα καθαρόαιμο supermotard. Τo τιμόνι φυσικά είναι φαρδύ (πιο ανοικτό κατά 7ο σε σχέση με το προηγούμενο) για να έχεις τον απόλυτο έλεγχο, ενώ τα μαρσπιέ είναι σε φυσική θέση χωρίς να κουράζουν τα πόδια. Η σχεδόν επίπεδη σέλα βρίσκεται στα 870χιλ από το έδαφος και δεν έχει πλούσιο αφρώδες, (κάτι που δεν θα ταίριαζε στον χαρακτήρα του μοντέλου) αλλά στην πράξη είναι αρκετά άνετη χωρίς να προβληματίζει στην καθημερινή μετακίνηση. Το μικρό της πλάτος επιτρέπει στα πόδια να πατήσουν στο έδαφος, ενώ υπάρχει ο απαραίτητος χώρος για δεύτερο άτομο, παρότι κανένας ιδιοκτήτης Hypermotard δεν θα έχει σαν πρώτο μέλημα την άνεση του συνεπιβάτη. Αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που τα πίσω μαρσπιέ είναι αφαιρούμενα…
Όπως οι περισσότερες σύγχρονες Ducati, έτσι και η Hypermotard εφοδιάζεται με μια έγχρωμη TFT οθόνη 4,3΄΄ η οποία θυμίζει την αντίστοιχη της Panigale V4, τόσο στο σχεδιασμό όσο και στα γραφικά. Αυτό σημαίνει ότι το μενού είναι εύχρηστο και γρήγορο, με την πλοήγηση να γίνεται πανεύκολα από τους διακόπτες στο τιμόνι, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι οι ρυθμίσεις που έχεις επιλέξει παραμένουν ακόμα και αν σβήσεις την μοτοσυκλέτα. Η οθόνη διαθέτει υψηλή ευκρίνεια και αρκετές πληροφορίες εκατέρωθεν του κεντρικού στροφόμετρου, όμως τα supermotard γονίδια κάνουν τον δείκτη βενζίνης να λάμπει δια της απουσίας του. Παρά τον σπορ προσανατολισμό, ευκολίες όπως τα φλας που σβήνουν αυτόματα και η θύρα USB κάτω από την σέλα δίνουν μια νότα πολυτέλειας, ενώ για τους πιο απαιτητικούς, στον προαιρετικό εξοπλισμό μεταξύ άλλων διατίθενται θερμαινόμενα γκριπ και το σύστημα διασύνδεσης DMS (Ducati Multimedia System).