Πιο φιλικός αλλά και δυνατότερος από ποτέ, ο δικύλινδος κινητήρας 937 κ.εκ αποδίδει 114 ίππους και 9.8 kgm ροπής με το 80% αυτής να είναι διαθέσιμο από τις 3.000 σ.α.λ. Είναι απολαυστικός και ταιριάζει γάντι στο Hypermotard.

    Κινητήρας

    Το νέο Hypermotard μπορεί να ονομάζεται 950, όμως ο κυβισμός του δικύλινδρου υδρόψυκτου κινητήρα Testastretta 11ο παρέμεινε στα 937 κυβικά. Μια σειρά από αλλαγές επέφεραν μείωση του βάρους κατά 1,5 κιλό και αύξηση της ιπποδύναμης κατά 4 ίππους, με αποτέλεσμα το 950 να αποδίδει 114 ίππους στις 9.000 σ.α.λ και 9,8 Kgm ροπής στις 7.250 σ.α.λ., με μέση τιμή κατανάλωσης στη δοκιμή 6,8 λίτρα/100 χλμ.
    Επιλέχθηκαν νέα πιστόνια που αύξησαν την συμπίεση από το 12,6:1 στο 13,3: 1, διαφορετικός εκκεντροφόρος εξαγωγής και νέο σώμα ψεκασμού 53χιλ, ενώ μια νέα μονάδα διαχείρισης συνεργάζεται με το ηλεκτρονικό γκάζι Ride by Wire, παρέχοντας τρία riding modes (Sport, Touring, Urban-75 ίπποι) και τα απαραίτητα ηλεκτρονικά βοηθήματα όπως το Traction και το Wheelie control 6 επιπέδων, τα οποία συνεργάζονται με μονάδα IMU 6 αξόνων. Φυσικά διαφορετική είναι και η εξάτμιση καθώς μετακόμισε κάτω από την ουρά, ενώ οι αλλαγές συνεχίζονται με νέο υδραυλικό συμπλέκτη, ελαφρύτερα πλαϊνά καπάκια και καπάκια κεφαλών από μαγνήσιο. Όσον αφορά την συντήρηση, αυτή περιλαμβάνει αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 χλμ και ρύθμιση βαλβίδων κάθε 30.000 χλμ. Αύξησε την ισχύ της Ducati Hypermotard 950 με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 


    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ