Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Τιμή και κόστος χρήσης είναι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος και αν η πρώτη παίζει τον κυρίαρχο ρόλο στην αγορά ενός μοντέλου, η δεύτερη είναι αυτή που σε βοηθάει να καταλάβεις ότι μια μοτοσυκλέτα μπορεί να μην είναι τελικά τόσο ακριβή όσο φαίνεται.
Το παίρνεις ακριβότερα σου κοστίζει φθηνότερα
Χρειάζεσαι αρκετή έρευνα και ψάξιμο πριν την αγορά καινούργιας μοτοσυκλέτας και ο λόγος είναι ότι οι περισσότεροι επικεντρώνονται στην τιμή. Όμως δεν είναι μόνο αυτό, αφού πέρα από το κόστος αγοράς, υπάρχει και το κόστος χρήσης και συντήρησης, εξίσου σημαντικοί παράγοντες που μπορεί να διαμορφώσουν την τελική επιλογή. Και μπορεί μια μοτοσυκλέτα να είναι ακριβή, αλλά συνυπολογίζοντας και τις υπόλοιπες παραμέτρους να αποδειχτεί τελικά πιο φθηνή από όσο νομίζεις, όπως για παράδειγμα στην περίπτωση της Ducati.
Χρειάζονται τα μισά service σε σχέση με τον ανταγωνισμό
Όταν έχεις δώσει ένα σκασμό χρήματα για αγορά καινούργιας μοτοσυκλέτας, το κόστος service είναι ένας τομέας που αποκτάει μεγαλύτερη βαρύτητα, αφού θέλεις να το περιορίσεις, τη στιγμή που η διάρκεια που θα κρατήσεις τη μοτοσυκλέτα σου είναι μεγαλύτερη. Σημαντικό ρόλο παίζουν τα διαστήματα που μεσολαβούν ανάμεσα σε κάθε service, αφού ένα μοντέλο με ανάγκη για συντήρηση κάθε 6.000-7.000 χλμ. θα χρειαστεί να περάσει 2-3 φορές παραπάνω την πόρτα του συνεργείου σε σχέση με ένα Ducati στα ίδια χιλιόμετρα, με ότι συνεπάγεται αυτό σε θέμα κόστους. Για παράδειγμα, το πλάνο συντήρησης ενός Hypermotard 698 προβλέπει αντικατάσταση λαδιού κάθε 15.000 χλμ. και ενδεχόμενη ρύθμιση του διάκενου των βαλβίδων κάθε 30.000 χλμ., ενώ στην περίπτωση του Multistrada V4 οι αντίστοιχες τιμές είναι 30.000χλμ. και 60.000χλμ., οι μεγαλύτερες της αγοράς!
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Σου βγαίνει φθηνότερα και ψωνίζεις χωρίς ευρώ στην τσέπη
Η τιμή λέει από μόνη της τη μισή αλήθεια για το πόσο ή μάλλον πώς θα πληρώσεις τη μοτοσυκλέτα που θα αγοράσεις. Αν έχεις όλα τα χρήματα μετρητοίς έχει καλώς, σε αντίθετη όμως περίπτωση, σημαντικό στοιχείο αποτελεί το πρόγραμμα χρηματοδότησης που προσφέρει η εκάστοτε εταιρεία. Ακόμη και αν ανάμεσα σε δύο μοντέλα υπάρχει διαφορά στην τιμή υπέρ του πρώτου, αν το δεύτερο δίνεται με ευνοϊκότερο χρηματοδοτικό μπορεί να αποτελεί καλύτερη αγορά. Με ευνοϊκότερους όρους και χαμηλότερο επιτόκιο μπορεί στο τέλος το συνολικό ποσό που θα έχεις καταβάλει να μην διαφέρει τόσο πολύ σε σχέση με μια άλλη μοτοσυκλέτα της οποίας η αρχική τιμή ήταν μικρότερη. Η Ducati προσφέρει προκαταβολή από 0% και διάρκεια αποπληρωμής 12 έως 60 μήνες, με επιτόκιο 6,9% για όλα τα μοντέλα της.
Πλήρωσες πολλά, ε και; Έχεις 4 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση
Η αγορά μιας καινούργιας μοτοσυκλέτας είναι μια σημαντική επένδυση που καλείται να προσφέρει τις υπηρεσίες της για πολλά χρόνια και να δικαιολογήσει το τίμημα που καλείσαι να πληρώσεις. Για το λόγο αυτό βλέπουμε όλο και περισσότερους υποψήφιους αγοραστές να δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στην εργοστασιακή εγγύηση, καθώς αυτή διασφαλίζει την αγορά τους για τα επόμενα χρόνια. Η Ducati γνωρίζει πολύ καλά τη σημασία της και προσφέρει 4 χρόνια εγγύηση για όλα τα μοντέλα της, ανεξάρτητα από τα χιλιόμετρα που θα διανύσεις για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Δείγμα και της εμπιστοσύνης που έχει στα προϊόντα της. Παράλληλα το πρόγραμμα περιλαμβάνει και 4 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια γιθα τυχόν απρόοπτες καταστάσεις.