Τεχνικά χαρακτηριστικά Διαβάστηκε από 153.926 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/04/2024 <<< Προηγούμενη σελίδα12345678Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » Κινητήρας Τύπος 4T, V4 90o, Υ/Ψ, 16β Κυβισμός (κ.εκ.) 1158 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 83 Χ 53,5 Συμπίεση (:1) 14 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 170/10.750 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 12,3/8.750 Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 30 Κατανάλωση (Μέση λτ./100χλμ.) 7,4 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 250+ Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα Τύπος Αλουμινίου μονοκόκ Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο πιρούνι 50χιλ, ΠΕ,ΑΕ,ΑΣ Διαδρομή (χλστ.) 200 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ, ΠΕ,ΑΕ,ΑΣ Διαδρομή (χλστ.) 200 Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/330, 4Ε, ABS Φρένα Π (χλστ.) Δ/265, 2Ε, ABS Τροχοί - Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-19 Ελαστικό Π 170/60-17 Διαστάσεις / Βάρος Μήκος (χλστ.) Δ.Α. Πλάτος (χλστ.) Δ.Α. Μεταξόνιο (χλστ.) 1572 ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 870-890 Βάρος (κιλά) 260 Εξοπλισμός ABS / Ρυθμ. Ν/N Τraction Control / Ρυθμ. N/N Στροφόμετρο Ν Immobilizer Ν Yπολογιστής ταξιδιού Ν Μερικός χιλιομετρητής Ν Ένδειξη βενζίνης Ν Δείκτης θερμοκρασίας Ν Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ν Ζελατίνα / Ρυθμ. Ν/Ν Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ν/Ν Πλάγιο σταντ Ν Κεντρικό σταντ N Χειρολαβές / Σχάρα Ν/N Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ν/Ν <<< Προηγούμενη σελίδα12345678Σελίδα 1Ducati Multistrada V4 Rally: Test Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευήςΣελίδα 3Ανεση – ΕργονομίαΣελίδα 4Κινητήρας – ΗλεκτρονικάΣελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – ΦρέναΣελίδα 6Στο δρόμοΣελίδα 7ΣυμπέρασμαΣελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά