Στο δρόμο

    Στο δρόμο

    Το Multistrada V4 Rally δείχνει και είναι ένας υπερ-ταξιδευτής, ένα πολυχρηστικό εργαλείο με μοναδικό ταλέντο περιπέτειας. Στο νέο μοντέλο, η Ducati έχει δώσει ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στην προσφερόμενη άνεση κατά την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων. Δεν θα αργήσεις να βολευτείς στη σέλα του Rally, καθώς η θέση οδήγησης είναι αρκετά ευρύχωρη και σε τοποθετεί μέσα στη μοτοσυκλέτα, με το εργονομικό τρίγωνο να προσφέρει τόνους άνεσης. Η σέλα έχει μπόλικο αφρώδες που αγκαλιάζει τρυφερά τα μαλακά μόρια του αναβάτη, ενώ στενεύει στο εμπρός της μέρος για ευκολότερη πρόσβαση στο έδαφος. Οι αλλαγές στο πίσω μέρος έχουν δώσει περισσότερο «αέρα» και στο συνεπιβάτη, ο οποίος στην πράξη θα ακολουθήσει χωρίς δεύτερες σκέψεις ακόμα και σε μακρινές αποστάσεις. Ξεκινώντας από την πόλη, το Rally θα δυσκολευτεί στα στενά περάσματα λόγω όγκου, ενώ δυσανασχετεί στην πυκνή κυκλοφορία παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του κινητήρα με την ομαλή λειτουργία στις χαμηλές στροφές. Σύμμαχος σε αυτές τις συνθήκες είναι η θερμική προστασία του αναβάτη, δείγμα υψηλής τεχνογνωσίας της Ducati, και η χαμηλή κατανάλωση χάρη στο σύστημα απενεργοποίησης των 2 κυλίνδρων.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

    Φυσικά θα επιτελέσει τα καθημερινά δρομολόγια σπίτι-δουλειά-βόλτα με όποια σειρά του ζητηθούν, αντιπαραβάλλοντας το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και το άριστο ζύγισμα στις απότομες εναλλαγές κατεύθυνσης. Όμως το Rally κατασκευάστηκε για τον ανοιχτό δρόμο, εκεί όπου αντιλαμβάνεσαι την προσοχή που έχει δοθεί σε κάθε λεπτομέρεια σε όλα τα στάδια ανάπτυξης και εξέλιξης, για κορυφαία άνεση και ασφάλεια. Μπορείς να ταξιδεύεις ασταμάτητα, μόνος η με παρέα με αποσκευές ή χωρίς, απολαμβάνοντας την εξαιρετική ποιότητα κύλισης, τον πλούσιο εξοπλισμό και τον εκρηκτικό κινητήρα. Με ταχύτητες στο εύρος των 140-160χλμ./ώρα και αυτονομία 400+ χιλιομέτρων, καλύπτεις γρήγορα αποστάσεις, την ώρα που το σύστημα ραντάρ και η ανίχνευση τυφλού σημείο αποτελούν επιπρόσθετη ασφάλεια και σε γλιτώνουν από τυχόν κακοτοπιές.
    Η αεροδυναμική προστασία σε αυτές τις συνθήκες είναι εξαιρετική, κάτι που διαπιστώνεις ακόμα και όταν το κοντέρ δείχνει ταχύτητες που ξεκινούν με το νούμερο 2. Το Rally ανήκει στην οικογένεια Multistrada και ως εκ τούτου εκδηλώνει το σπορ χαρακτήρα του όταν του ζητηθεί. Με πρωταγωνιστή τον εκρηκτικό V4 Granturismo και την επιθετική γεωμετρία, πλαγιάζει χωρίς δισταγμό, με τα ηλεκτρονικά βοηθήματα να σε γεμίζουν αυτοπεποίθηση ακόμα και αν ανοίξεις νωρίς το γκάζι στην έξοδο της στροφής. Οι 170 αφηνιασμένοι ίπποι εκτινάσσουν το Rally παρά τα 260 συνολικά κιλά του, ενώ η συνεργασία πλαισίου-κινητήρα-περιφερειακών υπόσχεται δυνατές συγκινήσεις στη γρήγορη οδήγηση.
    Οι επιδόσεις που προσφέρει ανήκουν στην κατηγορία sport κατασκευών. Ενδεικτικά το 0-100 ολοκληρώνεται σε 3,5 δευτερόλεπτα, το 60-120 έρχεται σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να ξεπερνάει τα 260 χιλιόμετρα. Αν και το σασμάν είναι κάπως σφιχτό σε λειτουργία, το quickshifter δουλεύει ρολόι και αφαιρεί πολύτιμα δέκατα σε κάθε αλλαγή. Τα φρένα της Brembo επιβραδύνουν το Multistrada Rally χωρίς δισταγμό και επιδεικνύουν απαράμιλλή σταθερότητα σε συνεχόμενα και έντονα φρεναρίσματα με το 100-0 να ολοκληρώνεται σε 41,2 μέτρα. Το «έξυπνο» ABS διαβάζει σωστά το δρόμο και επεμβαίνει μόνο όταν είναι απαραίτητο. Το Rally δέχεται να λερώσει με περίσσεια ευκολία τα ακτινωτά του παπούτσια και θα διασχίσει δύσβατα μονοπάτια, με τα Pirelli Scorpion Trail 2 να αποτελούν ιδανική επιλογή για τη διπλή χρήση. Εκτός από τον μπροστινό 19αρη τροχό, η αυξημένη διαδρομή των αναρτήσεων και το Enduro mode που έχει μελετηθεί ειδικά για αυτό το σκοπό, υπογραμμίζουν τις βελτιωμένες δυνατότητες του νέου Multistrada στο χώμα. Τα μεγάλα ποδοστήρια με το εύκολα αφαιρούμενο λάστιχο είναι κατάλληλα για off-road οδήγηση, η σέλα δεν εμποδίζει την όρθια θέση, ενώ και οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις απορροφούν μαεστρικά κάθε λακκούβα και νεροφάγωμα, με το Rally να είναι απόλυτα ικανό και εκτός ασφάλτου.

     

    Σελίδα 1Ducati Multistrada V4 Rally: Test
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας – Ηλεκτρονικά
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Συμπέρασμα
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά