Κινητήρας – Ηλεκτρονικά
Κινητήρας – Ηλεκτρονικά
  • Κινητήρας – Ηλεκτρονικά
  • Κινητήρας – Ηλεκτρονικά

Κινητήρας – Ηλεκτρονικά

Το Rally χρησιμοποιεί τον V4 Granturismo της σειράς Multistrada απολαμβάνοντας τα πλεονεκτήματα του, δηλαδή χαμηλό βάρος και μικρές διαστάσεις, κορυφαίες επιδόσεις και μεγάλα διαστήματα σέρβις. Πιο συγκεκριμένα, ο υδρόψυκτος κινητήρας με χωρητικότητα 1.158κ.εκ. αποδίδει 170 ίππους στις 10.750σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 12,3 kg-m. στις 8.750σ.α.λ., ενώ τα διαστήματα μεταξύ των εργασιών συντήρησης έχουν επιμηκυνθεί, με την αλλαγή λαδιών να προγραμματίζεται κάθε 15.000 χλμ. και ενδεχόμενη ρύθμιση βαλβίδων κάθε 60.000(!) χλμ., νούμερα ρεκόρ για μοτοσυκλέτα παραγωγής. Το 6-τάχυτο κιβώτιο συνοδεύεται από συμπλέκτη ολίσθησης και υποβοήθησης για ελαφρύτερη λειτουργία στη μανέτα του συμπλέκτη αλλά και για την αποφυγή μπλοκαρίσματος του πίσω τροχού κατά τη διάρκεια έντονης επιβράδυνσης σε απότομα κατεβάσματα. Το Multistrada V4 Rally  εξοπλίζεται με σύστημα εκτεταμένης απενεργοποίησης κυλίνδρων απενεργοποιώντας τους δύο πίσω όχι μόνο στο ρελαντί –βλέπε V4-, αλλά και σε συγκεκριμένες συνθήκες κίνησης, ενεργοποιώντας τους άμεσα όταν χρειαστεί η επιπλέον ισχύς. Έτσι οι δύο πίσω κύλινδροι είναι αδρανείς έως τις 3.800σαλ., πετυχαίνοντας χαμηλότερες θερμοκρασίες και μειωμένη κατανάλωση με τη μέση τιμή να ανέρχεται στα 7,4 λίτρα και την αυτονομία να ξεπερνάει τα 400 χιλιόμετρα σε κάθε ανεφοδιασμό.




Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Επιδόσεις
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 1,8
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 3,5
60 - 120 με 4η (δευτερόλεπτα) 3,4
100 - 0 (μέτρα) 41,2
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 7,4

Το Rally ενσωματώνει μια νέα χαρτογράφηση Enduro κατάλληλη για χρήση εκτός δρόμου, η οποία «κόβει» την ιπποδύναμη στους 114 ίππους αλλά με δυναμική απόκριση στο γκάζι. Το Sport και το Touring έχουν μέγιστη ισχύ 170 ίππων αλλά διαφορετική απόκριση, ενώ το Urban περιορίζει την ισχύ στους 114 ίππους με ομαλή απόκριση στο γκάζι. Εκτός από τον κινητήρα, τα 4 διαφορετικά mode οδήγησης, παρεμβαίνουν και στις ρυθμίσεις της ηλεκτρονικής ανάρτησης, στο ABS, στο φρενάρισμα κινητήρα, στο traction control, στο anti wheelie με προκαθορισμένες παραμέτρους ανάλογα το πεδίο χρήσης, ενώ επιτρέπουν πλήρη παραμετροποίηση σύμφωνα με τις προσωπικές προτιμήσεις του αναβάτη.
Το Multistrada V4 Rally επωφελείται από την χρήση ραντάρ εμπρός και πίσω, που συνεργάζονται με συστήματα Adaptive Cruise Control (ACC) και ανίχνευσης τυφλού σημείου Blind Spot Detection (BSD). Το σύστημα έχει παραχθεί σε συνεργασία με την Bosch και ελέγχει τα οχήματα που κινούνται μπροστά και πίσω από τη μοτοσυκλέτα. Το Cruise control με εύρος λειτουργία από 30 έως 160 χλμ./ώρα, διατηρεί την ταχύτητα που έχεις επιλέξεις, επιταχύνοντας ή επιβραδύνοντας απαλά ανάλογα με τις πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν μέσω της ανίχνευσης του ραντάρ. Παράλληλα η λειτουργία τυφλού σημείου χρησιμοποιεί το οπίσθιο ραντάρ για την παρακολούθηση οχημάτων που πλησιάζουν από πίσω, και φωτίζει μια λυχνία LED στον πίσω καθρέφτη ως προειδοποίηση. Σημειώστε ότι για τη λειτουργία του Adaptive Cruise Control χρειάζεται να είναι ενεργοποιημένο το traction control.
 

Σελίδα 1Ducati Multistrada V4 Rally: Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – Ηλεκτρονικά
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

DUCATI: Desert X Διψάει για περιπέτεια!