EICMA 2024: Moto Guzzi V7

EICMA 2024: Moto Guzzi V7
10 Φωτογραφίες »

• Εγκάρσιος V2 κινητήρας 853cc με 67,3 ίππους και 79Nm ροπής
• Για πρώτη φορά Cruise Control, Traction Control και Cornering ABS
• Έκδοση Sport με ανεστραμμένο πιρούνι, διπλά δισκόφρενα και IMU 6 αξόνων
• Οι Stone και Special συνεχίζουν την παράδοση

Εγκάρσιος V2 κινητήρας 853cc με 67,3 ίππους και 79Nm ροπής

Η Moto Guzzi αναβαθμίζει ριζικά για το 2025 ένα από τα πιο γνωστά της μοντέλα, τη V7. Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος αερόψυκτος, δικύλινδρος σε διάταξη V με περιεχόμενη γωνία κυλίνδρων 90ο, φυσικά εγκάρσια τοποθετημένος ―σήμα κατατεθέν της εταιρείας από το Mandello del Lario. Υποχρεωμένη να πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro5+, η V7 εφοδιάστηκε με ηλεκτρονικό γκάζι, μεγαλύτερο φιλτρο αέρα και βελτιωμένο κύκλωμα λίπανσης, γεγονότα που αύξησαν την ιπποδύναμη στους 67,3 (από 65) ίππους στις 6.900σαλ  και τη ροπή στα 79Nm (από 73) στις 4.400σαλ. Συγκεκριμένα η ροπή εμφανίζεται 600σαλ πιο χαμηλά σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, ενώ το 95% της ροπής θα είναι διαθέσιμο από τις 3.500σαλ.

Έκδοση Sport με ανεστραμμένο μπροστινό, διπλά δισκόφρενα και IMU

Tην προσοχή κλέβει η έκδοση Sport, η οποία στέκεται πια πιο ψηλά από τις κλασικές Stone και Special και περιλαμβάνει αναβαθμίσεις που δεν παραμένουν στο αισθητικό κομμάτι. Συγκεκριμένα διαθέτει ανεστραμμένο πιρούνι με καλάμια πάχους 41mm και ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση, διπλούς μπροστινούς δίσκους διαμέτρου 320mm με τετραπίστονες μονομπλόκ δαγκάνες της Brembo και μονάδα αδρανειακού ελέγχου IMU 6 αξόνων. Η τελευταία χαρίζει δυνατότητες cornering λειτουργίας στα συστήματα ασφαλείας ABS και Traction Control. Ελαφρύτεροι κατά 1,8kg είναι συνολικά οι τροχοί, μειώνοντας το μη αναρτώμενο βάρος, ενώ «κερασάκι στην τούρτα» είναι το ένα έξτρα πρόγραμμα οδήγησης Sport, που καθιστά ακόμα αμεσότερη την απόκριση στο γκάζι και ελαχιστοποιεί την παρέμβαση του Traction Control.

Για πρώτη φορά Cruise Control και Cornering ABS και Traction Control

Το Ride-by-Wire εκτός από την αύξηση των επιδόσεων ανοίγει το δρόμο και σε ένα σύνολο ηλεκτρονικών βοηθημάτων που για πρώτη φορά εμφανίζονται στη V7. Χαρακτηριστικότερο όλων είναι το Cruise Control που πια θα βρίσκεται στο βασικό εξοπλισμό όλων των V7. Εκ πρώτης όψεως δεν είναι κάτι που θα περιμέναμε να συναντήσουμε σε μια κλασική μοτοσυκλέτα, αλλά λαμβάνοντας υπόψη το τεπόζιτο χωρητικότητας 21lt και την κατανάλωση των 4,9lt/100km, η αυτονομία αυξάνεται στα 430km και καθιστά το ταξίδι μια πολύ πιθανή εμπειρία, την οποία μπορεί να κάνει ανετότερη το cruise control. Τα προγράμματα οδήγησης Road και Rain αναλαμβάνουν να ομαλοποιούν την απόκριση του γκαζιού και την επεμβατικότητα του Traction Control, ανάλογα με την επιθυμία του αναβάτη.

Οι Stone και Special συνεχίζουν την παράδοση

Παρόλη την προσοχή που έχει κλέψει η έκδοση Sport, οι εκδόσεις Stone και Special συνεχίζουν την παράδοση των πιο οικονομικών Moto Guzzi. Η Stone θεωρείται το πιο «γυμνό» μοντέλο και διαθέτει χυτές ζάντες αλουμινίου 6 ακτίνων και μαύρες ματ λεπτομέρειες, ενώ διατίθεται στους χρωματισμούς Nero Ruvido και Blu Profondo. Η Special αφήνει στην άκρη το ματ και κάνει πιο αισθητή την παρουσία της αφενός με glossy χρώματα Nero Smeraldo και Bianco 1969 και αφετέρου με ακτινωτές ζάντες με γυαλιστερές και μαύρες λεπτομέρειες. H Sport από την πλευρά της θα παρέχεται στο κλασικό για την εταιρεία χρώμα Verde Legnano και στο παστέλ Grigio Lario, ενώ θα ξεχωρίζει από τις ζάντες έξι ακτίνων, τη σέλα με επένδυση αλκαντάρα και τους καθρέφτες στις άκρες των χειρολαβών.