EICMA 2024: Moto Guzzi V100 Mandello και Stelvio

EICMA 2024: Moto Guzzi V100 Mandello και Stelvio
8 Φωτογραφίες »

• Tο σύστημα ραντάρ της Piaggio μπαίνει και στη V100 Mandello
• Και τρίτη ―επετειακή― έκδοση V100 Mandello Wind Tunnel
• Νέα έκδοση Stelvio Duocento Tributo
• Ο «χιλιάρης» V2 με έγκριση Euro5+

Tο σύστημα ραντάρ της Piaggio μπαίνει και στη V100 Mandello

Για το 2025 η Moto Guzzi V100 Mandello αναβαθμίζεται με το σύστημα PFF (Piaggio Fast Forward). Πρόκειται για ένα σύστημα εμπρόσθιου και οπίσθιου ραντάρ, χάρη στο οποίο ενεργοποιείται ένα σύνολο τριών συστημάτων ασφάλειας: το Forward Collision Warning (FCW), το Blind Spot Information System (BLIS) και το Lane Change Assist (LCA). Τα τρία αυτά συστήματα είναι ενημερωτικά, με ενδείξεις στον πίνακα οργάνων και στους καθρέφτες όταν κάποιο όχημα βρίσκεται επικίνδυνα κοντά ή στο νεκρό οπτικό σημείο, και όχι επεμβατικά, δεν επενεργούν δηλαδή στο γκάζι και στο φρένο της μοτοσυκλέτας για να ρυθμίσουν την ταχύτητά της. Απόρροια αυτού είναι και το ότι η λειτουργία του Cruise Control παραμένει στον απόλυτο έλεγχο του αναβάτη και δεν προσαρμόζεται ανάλογα με την ταχύτητα του προπορευόμενου οχήματος.

Και τρίτη ―επετειακή― έκδοση V100 Mandello Wind Tunnel

Η V100 Mandello, με μόνες αλλαγές την υιοθέτηση του PFF και το «ραφινάρισμα» του κιβωτίου ταχυτήτων για να είναι ―όπως και στο Stelvio― περισσότερο θετικό στις αλλαγές, θα πωλείται σε τρεις εκδόσεις. Η βασική, V100 Mandello θα ξεχωρίζει από τα καινούργια ματ χρώματα Blue Oceano και Grigio Titanio. H V100 Mandello S, με τις ημι-ενεργητικές αναρτήσεις Öhlins Smart EC 2.0, θα διατίθεται στους χρωματισμούς δύο τόνων Verde Ghiaccio και Rosso Lava, ενώ οι ζάντες, οι κυλινδροκεφαλές και το πιρούνι θα είναι βαμμένα σε ανοιχτό χρυσό χρώμα. Τρίτη και επετειακή έκδοση η V100 Mandello Wind Tunnel (σε αποκλειστικά κόκκινο χρωματισμό με μαύρες λεπτομέρειες), που βασίζεται στην Mandello S και αποτίει φόρο τιμής στα 70 χρόνια λειτουργίας του αεροτούνελ της Moto Guzzi, το οποίο βρίσκεται στο εργοστάσιό της στο Mandello del Lario, χρησιμοποιείται από το 1974 και έδωσε τη δυνατότητα στη V100 να είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα παραγωγής με αυτόματα προσαρμοζόμενα αεροδυναμικά φτερά.

Νέα έκδοση Stelvio Duocento Tributo

Η Moto Guzzi Stelvio λαμβάνει μόνο αισθητική αναβάθμιση για το 2025 και θα προσφέρεται σε περιορισμένη έκδοση 2.758 μοντέλων με την ονομασία Duocento Tributo. Σε νέο χρωματισμό με βάση το λευκό και λεπτομέρειες σε κόκκινο και μπλε χρώμα, θυμίζει Tuareg, αλλά στην πραγματικότητα οφείλει το όνομά της και το χρώμα της στο Passo Stelvio, στο ψηλότερο (2.758m) πέρασμα των ιταλικών άλπεων, διάσημο στο μοτοσυκλετιστικό κόσμο για τις δεκάδες «απολαυστικές» φουρκέτες του. Η έκδοση περιλαμβάνει τα συστήματα ασφάλειας του Piaggio Fast Forward, καθώς και θερμαινόμενα γρκιπ και σέλα (επιβάτη και συνεπιβάτη), κεντρικό σταντ, αισθητήρα πίεσης ελαστικών, QuickShifter δύο κατευθύνσεων και την πλατφόρμα συνδεσιμότητας με smartphone Moto Guzzi MIA.

Ο «χιλιάρης» V2 με έγκριση Euro5+

Και τα δύο μοντέλα φοράνε το δικύλινδρο κινητήρα 1.042cc σε διάταξη V με περιεχόμενη γωνία 90ο και τοποθετημένο εγκάρσια ―σήμα κατατεθέν της Moto Guzzi. Αποδίδει 116 ίππους στις 8.800σαλ και 105Nm ροπής στις 6.750σαλ και οι βαλβίδες ρυθμίζονται από δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους που παίρνουν κίνηση από αλυσίδα. Χωρίς να έχει αλλάξει κάτι από μηχανική άποψη και χωρίς να έχει κερδίσει ή χάσει σε επιδόσεις, θα πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro5+, γεγονός που μας ωθεί να σκεφτόμαστε πως η μόνη του αλλαγή θα είναι στη χαρτογράφηση.