Moto Guzzi: Πλησιάζει η αναβίωση της Le Mans με τον κινητήρα της V100;

Moto Guzzi: Πλησιάζει η αναβίωση της Le Mans με τον κινητήρα της V100;
6 Φωτογραφίες »

Κατοχύρωση της ονομασίας Le Mans μετά από ανεξάρτητα σχέδια
Πιθανότατα με υγρόψυκτο V2 1.042 κ.εκ. και 115 ίππων
Συμβατικό, διπλό ψαλίδι ή πιο «εξωτικό» μονό;
Οικονομικότερη έκδοση με τον 850άρη της V85

Κατοχύρωση της ονομασίας Le Mans μετά από ανεξάρτητα σχέδια

Η Moto Guzzi κατοχύρωσε εκ νέου την ονομασία «Le Mans», υποδηλώνοντας την πιθανότητα επανακυκλοφορίας του θρυλικού αυτού μοντέλου. Αυτή η κίνηση έρχεται μετά από ανεξάρτητα σχέδια υπολογιστικής απεικόνισης, όπως αυτά του Ιταλού σχεδιαστή Oberdan Bezzi, ο οποίος παρουσίασε ελκυστικές προτάσεις για μια νέα Moto Guzzi Le Mans με ρετρό αισθητική. Η αναβίωση της Le Mans θα μπορούσε να αποτελέσει την απάντηση της Moto Guzzi σε μοντέλα όπως η BMW R 12 S, επαναφέροντας τον σπορ χαρακτήρα της δεκαετίας του 1970. Η κατοχύρωση της ονομασίας υποδηλώνει ότι η εταιρεία εξετάζει σοβαρά την ανάπτυξη μιας νέας έκδοσης της Le Mans, συνδυάζοντας κλασικά σχεδιαστικά στοιχεία με σύγχρονη τεχνολογία.
 

Πιθανότατα με υγρόψυκτο V2 1.042 κ.εκ. και 115 ίππων

Σύμφωνα με πληροφορίες, η νέα Moto Guzzi Le Mans ενδέχεται να εξοπλιστεί με υγρόψυκτο κινητήρα V2 χωρητικότητας 1.042 κ.εκ., αποδίδοντας 115 ίππους στις 8.700 σ.α.λ. Αυτός ο κινητήρας, που χρησιμοποιείται ήδη στα μοντέλα V100 Mandello και Stelvio, διατηρεί τη χαρακτηριστική διάταξη 90 μοιρών των κυλίνδρων σε εγκάρσια τοποθέτηση, προσφέροντας ισχυρές επιδόσεις και σύγχρονη τεχνολογία. Η επιλογή αυτού του κινητήρα θα ενισχύσει τον σπορ χαρακτήρα της νέας Le Mans, καθιστώντας την ανταγωνιστική στην κατηγορία των ρετρό σπορ μοτοσυκλετών.
 

Συμβατικό, διπλό ψαλίδι ή πιο «εξωτικό» μονό;

Παρά τις προσδοκίες για τη χρήση μονού ψαλιδιού στην πίσω ανάρτηση, όπως σε άλλα σύγχρονα μοντέλα, τα σχέδια υποδηλώνουν ότι η νέα Le Mans ενδέχεται να διαθέτει συμβατικό, διπλό ψαλίδι. Αυτή η επιλογή μπορεί να οφείλεται στην επιθυμία διατήρησης της ρετρό αισθητικής και της απλότητας του σχεδιασμού, παραπέμποντας στις κλασικές γραμμές των προηγούμενων εκδόσεων. Επίσης θα διατηρήσει το κόστος χαμηλότερα από μια πιο εξωτική υλοποίηση με μονό ψαλίδι. Από την άλλη πλευρά, το μονό ψαλίδι από αλουμίνιο με κεντρικό αμορτισέρ μπορεί να συμβάλει στη μείωση του βάρους και στη βελτίωση της οδηγικής συμπεριφοράς.
 

Οικονομικότερη έκδοση με τον 850άρη της V85

Εξετάζεται επίσης η ανάπτυξη μιας οικονομικότερης έκδοσης της νέας Le Mans, εξοπλισμένης με τον αερόψυκτο κινητήρα των 850 κ.εκ. από τη V85 TT. Αυτός ο κινητήρας αποδίδει 80 ίππους στις 7.750 σ.α.λ. και θα μπορούσε να προσφέρει μια πιο προσιτή επιλογή για τους λάτρεις της κλασικής αισθητικής. Η χρήση του συγκεκριμένου κινητήρα θα διατηρήσει τον παραδοσιακό χαρακτήρα της Moto Guzzi, ενώ θα επιτρέψει τη δημιουργία μιας Le Mans με χαμηλότερο κόστος και ευρύτερη απήχηση στην αγορά.
 

BEST BUY
BEST BUY