Moto Guzzi V 85 TT Strada – Test

Moto Guzzi V 85 TT Strada – Test
6 Φωτογραφίες »

V2 κινητήρας 853cc με 80 ίππους και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων
100-0χλμ/ω σε 39,5m με τετραπίστονες δαγκάνες Brembo
Ρεζερβουάρ 23 λίτρων με πάνω απο 400χλμ αυτονομία
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και cruise control

Τιμή: 12.790 ευρώ
+: Απόδοση Κινητήρα, Εμφάνιση, Ξεχωριστός χαρακτήρας
-: Σκληρό κιβώτιο

Η Moto Guzzi είχε πάντα έναν τρόπο να ξεχωρίζει και να είναι οι μοτοσυκλέτες της άμεσα αναγνωρίσιμες, κάτι που στη σύγχρονη εποχή τείνει να εκλείψει. Οι περισσότεροι κατασκευαστές ακολουθούν πλέον παρόμοιες σχεδιαστικές και τεχνικές λύσεις, με τα μοντέλα τους να είναι όλο και περισσότερο ίδια. Κόντρα σε αυτό, η Moto Guzzi συνεχίζει να «χορεύει στο δικό της ρυθμό» και σαν παλιό βινύλιο να γυρνάει ακόμα στις 33 και 1/3 στροφές, αδιαφορώντας για τον νέο ψηφιακό ήχο και διατηρώντας την ιδιαίτερη ταυτότητά της. Αυτό είναι έντονο σε όλες τις μοτοσυκλέτες της και ισχύει και για το V 85 TT Strada.
Φυσικά - και δαρβινικά μιλώντας - είδος που δεν εξελίσσεται πεθαίνει και η  Moto Guzzi δεν μπορεί να μην ακολουθεί τους φυσικούς νόμους. Έτσι, θα βρούμε στo νέo V 85 TT μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, πιστοποίηση Euro5+, TFT οθόνη, υγρό συμπλέκτη κ.ο.κ. Όμως όλα αυτά έχουν έρθει σε βάθος χρόνου με μικρές στοχευμένες παρεμβάσεις που δεν αλλοιώνουν το χαρακτήρα. Αυτή η φράση εμφανίζεται πολλές φορές σε αυτή τη δοκιμή – σε σημείο που ίσως καταντήσει γραφικό – όμως ανταποκρίνεται πλήρως στην πραγματικότητα και είναι ένα πολύ βασικό χαρακτηριστικό, τόσο για τους φανατικούς Guzzisti, όσο και για όσους θέλουν να έχουν μια πιο ιδιαίτερη, διαφορετική μοτοσυκλέτα.
 

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά