Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Σπάνια έχουμε την ευκαιρία να φιλοξενούμε στο γκαράζ του περιοδικού κάποια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα και όταν αυτό συμβεί, ανυπομονούμε να την οδηγήσουμε, αφού συνδυάζει την αίσθηση που μόνο μια μοτοσυκλέτα μπορεί να προσφέρει, με την ευκολία ενός scooter, καθώς δεν χρειάζεται να αλλάζεις ταχύτητες. Ανεβαίνοντας στο V9, το πρώτο πράγμα που σου κάνει εντύπωση είναι η ανάλαφρη αίσθηση καθώς έχει μέγεθος 300αριού, αλλά βάρος αντίστοιχο ενός scooter 125 κυβικών. Αυτό έχει άμεσο αντίκτυπο στην ευκολία χειρισμών και την ευελιξία, ενώ σύμμαχός σου μέσα στην κίνηση είναι και το μαζεμένο πλάτος του τιμονιού.    

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν προέρχεσαι από μοτοσυκλέτα, θα χρειαστεί να κάνεις μερικά χιλιόμετρα προκειμένου ο εγκέφαλος να κάνει reset και να σταματήσεις κάθε τόσο να ψάχνεις τις ταχύτητες, το πεντάλ του πίσω φρένου και να συνηθίσεις το γεγονός ότι η αριστερή μανέτα είναι φρένο και όχι συμπλέκτης. Ανοίγοντας το γκάζι, το V9 επιταχύνει σβέλτα με τα πρώτα 50 χλμ. / ώρα από στάση να έρχονται 5,9 δευτερόλεπτα ενώ από εκεί και πάνω συνεχίζει γραμμικά μέχρι την τελική του. Τα ανηφορικά κομμάτια και οι βόλτες με δεύτερο άτομο στη σέλα δεν προβληματίζουν ιδιαίτερα τον ηλεκτροκινητήρα καθώς έχει την απαραίτητη ροπή ώστε να ανταπεξέλθει σε δύσκολες συνθήκες.   



Τα ελαστικά της CST θέλουν λίγο προσοχή στο βρεγμένο, καθώς η άμεση απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού και η ισχύς του κινητήρα μπορούν εύκολα να «σπάσουν» την πρόσφυση του πίσω τροχού. Για να το αποτρέψεις αυτό είναι προτιμότερο να χρησιμοποιείς τα mode 1 και 2, αν δεν χρειάζεσαι τη μέγιστη τελική ταχύτητα.
Παρά το εντυπωσιακό και σπάνιο set up με τους διπλούς δίσκους, τα μέτριας ποιότητας ελαστικά δεν αφήνουν τα φρένα να δείξουν το πραγματικό τους πρόσωπο και έτσι η ωραία αίσθηση που αποκομίζεις στο πάτημα των μανετών δεν επιβεβαιώνεται από τα νούμερα καθώς τα 37 μέτρα που χρειάστηκαν για την ακινητοποίηση από τα 80 χλμ. / ώρα είναι μια μέτρια επίδοση. Οι αναρτήσεις είναι ρυθμισμένες προς το μαλακό προσφέροντας άνεση και καταπίνοντας με ευκολία τις λακούβες, ενώ αυτό δεν συμβαίνει εις βάρος της σπορ συμπεριφοράς, αφού το V9 παραμένει σταθερό εμπνέοντας εμπιστοσύνη ακόμα και σε ανοιχτές καμπές στρίβοντας στην τελική του.
 

Σελίδα 1EMOOV V9 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – Μπαταρία – Περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Συμπέρασμα
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά