Με 80 ίππους στις 8.500 σ.α.λ μας παρουσιάζεται ο διεκδικητής του τίτλου. Χρησιμοποιεί ανεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή 130 mm και ένα ειδικά σχεδιασμένο monoshock (με ρύθμιση προφόρτισης), κατασκευασμένα και τα δύο από την KYB. Ιδανικό για σπορ οδήγηση, αλλά και χρήση εντός πόλης και υπόσχεται να είναι fun to drive παντού! Διαθέτει την πιο άνετη και ταυτόχρονα την πιο σπορ σέλα και θέση οδήγησης.
Ο παλιός είναι αλλιώς! Από τα δυνατότερα σε πωλήσεις μοντέλα της εταιρείας στην Ελλάδα σύμφωνα με τις ταξινομήσεις. Για να την θέλουν τόσο πολύ οι αναβάτες στη χώρα μας κάτι θα ξέρουν. Ο κινητήρας των 700 κ.εκ αποδίδει 73 ίππους στις 8.750 σ.α.λ και για ανάρτηση χρησιμοποιεί τηλεσκοπικό πιρούνι σε σχέση με τα ανεστραμμένα πιρούνια των ανταγωνιστών, αλλά είναι τόσο αξιόπιστο και ασφαλές όσο και σπορ αν ο αναβάτης θέλει να πιέσει ρυθμούς. Η θέση οδήγησης είναι ιδανική ακόμη και για αναβάτες μετρίου αναστήματος, καθώς η σέλα του είναι πιο χαμηλά σε σχέση με τα άλλα 2.
Honda CB 650R
Ένα όνομα μια ιστορία. Έχει τα λιγότερα κυβικά (650 κ.εκ), αλλά έχει την μεγαλύτερη ιπποδύναμη, καθώς αποδίδει 95 ίππους, στις 9.500 σ.α.λ, καθιστώντας το ως το πιο ισχυρό σε σχέση με τα άλλα 2 στο κομμάτι κινητήρας. Στον τομέα της ανάρτησης φοράει ανεστραμμένο πιρούνι προερχόμενο από τη Showa, το οποίο είναι εξοπλισμένο με μηχανισμό απόσβεσης μόνο στη δεξιά πλευρά για μείωση βάρους και λιγότερο «γλίστρημα» στο δρόμο. Παρόλο που σχεδιαστικά μοιάζει πιο κλασικό, διαθέτει την πιο σπορ θέση οδήγησης, κάνοντας το σώμα του αναβάτη να γέρνει προς τα μπροστά.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Honda CB 650R
Suzuki GSX-8S
Yamaha MT-07
Κυβικά
649
776
689
Ισχύς
94
83
70,3
Ύψος σέλας
810
810
805
Αρ. κυλίνδρων
4
2
2
Λίτρα ρεζερβουάρ
15,4
14
14
Βάρος
202
202
184
Suzuki GSX-8S ο διεκδικητής
Yamaha MT-07 η σταθερή αξία
Honda CB 650R τετρακύλινδρο θηρίο
Ποιο γυμνό σας κλέβει καρδιά και μυαλό;