YAMAHA MT-07: Με αυτόματο κιβώτιο και νέο πλαίσιο

YAMAHA MT-07: Με αυτόματο κιβώτιο και νέο πλαίσιο
14 Φωτογραφίες »

Αυτόματο κιβώτιο και Cruise Control χάρη στο ηλεκτρικό γκάζι
Νέο, πιο άκαμπτο πλαίσιο και ανεστραμμένο πιρούνι
Ο CP2 κινητήρας των 74 ίππων, τώρα και Euro5+
Μαύρο, ασημένιο και μπλε με ξεχωριστές ζάντες

YAMAHA: NΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ

Αυτόματο κιβώτιο και Cruise Control χάρη στο ηλεκτρικό γκάζι

Η Yamaha παρουσίασε την MT-07 του 2025, η οποία φέρνει περισσότερη τεχνολογία, στυλ και δυνατότητες από ποτέ. Η σημαντικότερη αλλαγή είναι η προσθήκη του συστήματος Αυτόματου Χειροκίνητου Κιβωτίου (Automated Manual Transmission - AMT), το οποίο υιοθετήθηκε αρχικά στην MT-09. Το σύστημα αυτό εξαλείφει την ανάγκη για χειροκίνητο συμπλέκτη, προσφέροντας την επιλογή είτε χειροκίνητης αλλαγής ταχυτήτων μέσω ενός μοχλού στο τιμόνι, είτε πλήρως αυτόματης λειτουργίας με δύο λειτουργίες (D και D+) με την πρώτη να είναι κατάλληλη για καθημερινή χρήση, ενώ τη D+ να προσφέρει πιο σπορ αίσθηση, με αλλαγές ταχυτήτων σε υψηλότερες στροφές. Αυτή η αναβάθμιση καθιστά τη μοτοσυκλέτα πιο ευέλικτη και προσαρμοσμένη στις ανάγκες κάθε αναβάτη. Συνδυάζεται επίσης με τη νέα λειτουργία Cruise Control που μειώνει ακόμα περισσότερο τη συμμετοχή του αναβάτη και έτσι κάνει την οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο ακόμα πιο άνετη. Όλα αυτά δεν θα μπορούσαν να λάβουν χώρα χωρίς την υιοθέτηση ηλεκτρονικού γκαζιού YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle), το οποίο δίνει μεταξύ άλλων και τη δυνατότητα επιλογής ενός από τα τρία προγράμματα οδήγησης YRC (Yamaha Ride Control), καθώς και των νέων, πιο διαισθητικών διακοπτών για το χειρισμό και την παραμετροποίηση όλων των παραπάνω.

Νέο, πιο άκαμπτο πλαίσιο και ανεστραμμένο πιρούνι

Για το 2025 η MT-07 έρχεται με ανανεωμένο πλαίσιο, στο οποίο τοποθετείται μία νέα μονάδα ανάρτησης με αναστραμμένο πιρούνι, προσφέροντας βελτιωμένη σταθερότητα και έλεγχο κατά την οδήγηση. Το σασί περιλαμβάνει και μια νέα συναρμολόγηση του άξονα του ψαλιδιού, η οποία έχει δεχτεί αλλαγές ως προς τη μορφή, το πάχος και την ενίσχυση, καθιστώντας την ένα από τα πιο σημαντικά δομικά στοιχεία που αλλάζουν σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Αν και η εξωτερική εμφάνιση του πλαισίου παραμένει παρόμοια με τα προηγούμενα μοντέλα, μόνο το μπροστινό τμήμα του πλαισίου παραμένει ίδιο. Οι αλλαγές στο πλαίσιο και την ανάρτηση ενισχύουν την άνεση και την απόδοση σε διάφορες συνθήκες οδήγησης, μία από τις οποίες είναι το φρενάρισμα, για το οποίο φροντίζουν πια ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες.

Ο CP2 κινητήρας των 74 ίππων, τώρα και Euro5+

Η Yamaha διατηρεί τον ισχυρό, δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 690cc CP2 στη νέο MT-07 με τον ξεχωριστό στρόφαλο 270 μοιρών, που τον έκανε διάσημο. Ο κινητήρας αυτός προσφέρει 74 ίππους και ροπή 67Nm, διατηρώντας την απόδοση και τη δυναμική που χαρακτήριζε και προηγούμενες εκδόσεις. Παρά τις τεχνολογικές προσθήκες και την αλλαγή του πλαισίου, ο κινητήρας παραμένει πιστός στις αξίες του μοντέλου, προσφέροντας ισορροπημένη απόδοση τόσο για καθημερινή οδήγηση όσο και για πιο σπορ προκλήσεις. Η σταθερή αυτή επιλογή στον κινητήρα είναι ένας λόγος για τον οποίο το MT-07 συνεχίζει να θεωρείται μία από τις καλύτερες μοτοσυκλέτες στην κατηγορία της

Μαύρο, ασημένιο και μπλε με ξεχωριστές ζάντες

Η αισθητική του νέου MT-07 συνεχίζει να ακολουθεί τη σύγχρονη και επιθετική γραμμή που έχει κατακτήσει την αγορά των γυμνών μοτοσυκλετών. Ο σχεδιασμός της μάσκας άλλαξε σε λιγότερο διχαστική αλλά αντίστοιχα επιθετική υλοποίηση. Το μοντέλο διατίθεται σε τρεις νέες χρωματικές επιλογές: Ice Storm, Icon Blue και Tech Black, οι πρώτες δύο από τις οποίες συνδυάζονται με γαλάζιες και ελεκτρίκ μπλε ζάντες αντίστοιχα (που κατασκευάζονται με τη νέα μέθοδο spin forge, όπως και στο MT-09), δίνοντας έξτρα πόντους στην ασυμβίβαστη όψη. Παράλληλα, η Yamaha δεν έχει ανακοινώσει ακόμα τις τιμές των νέων μοντέλων, ωστόσο, οι νέες χρωματικές παραλλαγές προσθέτουν μια αίσθηση ανανέωσης και φρεσκάδας. Με τη συνολική του εμφάνιση να είναι ανανεωμένη και πιο ελκυστική, το MT-07 του 2025 προσπαθεί να συνδυάσει την κορυφαία απόδοση με μοντέρνα και δυναμική αισθητική.