Οδηγώντας
Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας

Οδηγώντας

Το πρώτο πράγμα που παρατηρείς όταν οδηγείς το CB125F είναι το πόσο γλυκά και αθόρυβα λειτουργεί. Βάζεις την πρώτη ταχύτητα με τον μαλακό συμπλέκτη και αυτό ξεκινά χωρίς κραδασμούς, όντας έτοιμο να προσφέρει τις υπηρεσίες του στην πυκνή κίνηση. Το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού κάνει παιχνίδι τις μανούβρες για  να βγαίνεις μπροστά σε κάθε φανάρι, το μικρό βάρος συμβάλλει στην ευελιξία, ενώ η ελαστικότητα του κινητήρα σου επιτρέπει να κινείσαι με μια ταχύτητα επάνω, χωρίς να χρειάζεται να ανεβοκατεβάζεις σχέσεις στο 5αρι κιβώτιο.  Η φιλική απόδοση δεν πρόκειται να φοβίσει ακόμα και τους άπειρους αναβάτες, αφού το μικρό CB επιταχύνει γραμμικά μέχρι να αγγίξει τα 105χλμ/ώρα που είναι και η τελική του. Αισθάνεται έτσι πολύ άνετα με ταχύτητες κοντά στα 80 χλμ/ώρα, ενώ η κατανάλωση δεν πρόκειται ποτέ να σε απασχολήσει, αφού θα πρέπει να κινείσαι συνεχώς στο όριο, για να ξεπεράσει τα 2λτ/100χλμ. 

Παρότι οι μποτιλιαρισμένοι δρόμοι και η κίνηση στο αστικό περιβάλλον είναι τα αγαπημένα  του σημεία, το CB125F δεν δυσανασχετεί σε δρόμο με στροφές. Αντιθέτως, εκεί αποδεικνύει ότι είναι μοτοσυκλέτα και όχι παπί, επιτρέποντάς σου να βρεις χωρίς δυσκολία το όριο κλίσης του, το οποίο καθορίζεται από τα μη αναδιπλούμενα μαρσπιέ. Ακόμη και εκεί όμως παραμένει φιλικό, με τις αναρτήσεις να είναι όσο σφιχτές χρειάζεται, χωρίς να δημιουργούν έντονες πλεύσεις αλλά και χωρίς να χαρακτηρίζονται ¨κούτσουρα¨ που κουράζουν στην πολύωρη χρήση (σε αντίθεση με τη σκληρή σέλα). Τα φρένα κρίνονται ικανοποιητικά για τις δυνατότητες και τη χρήση για την οποία προορίζεται η μοτοσυκλέτα, έχοντας επαρκή δύναμη για να σταματούν εύκολα το ελαφρύ σύνολο σε όλες τις συνθήκες.  
Εύκολο, οικονομικό, αξιόπιστο και πιο σπορ, το νέο CB125F έχει ό,τι χρειάζεσαι, είτε θέλεις να κάνεις το πρώτο σου βήμα στον χώρο τον δύο τροχών, είτε ζητάς ένα ¨εργαλείο¨ για την καθημερινή σου μετακίνηση, είτε απλώς αποφάσισες να αφήσεις στην άκρη το αυτοκίνητο αφού η εξίσωση των διπλωμάτων σου επιτρέπει να το οδηγείς. Το σίγουρο είναι ότι θα έχεις πάντα έναν λόγο να βρίσκεσαι πάνω στο CB, αφού θα το επιλέγεις ακόμη και για διαδρομές ενός τετραγώνου.
 

Σελίδα 1Honda CB125F - Test: Ο ορισμός του commuter
Σελίδα 2Εμφάνιση-ποιότητα
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας