Ο αερόψυκτος κινητήρας  125 κυβικών διακρίνεται για την χαμηλή κατανάλωση και την φιλικότητά του.

Ο αερόψυκτος κινητήρας 125 κυβικών διακρίνεται για την χαμηλή κατανάλωση και την φιλικότητά του.

    Κινητήρας

    Ο μονοκύλινδρος- αερόψυκτος κινητήρας των 125 κυβικών αποδίδει 10,9 ίππους και 1,1 kgm ροπής-και τα δύο αυξημένα σε σχέση με τον απερχόμενο κινητήρα που απέδιδε 10,6 ίππους και 1 kgm ροπής- καλύπτοντας φυσικά τις Euro5 προδιαγραφές. Ξεχωρίζει για την τεχνολογία ESP (Enhanced Smart Power) και έχει αρκετές αλλαγές στο εσωτερικό του: ο κύλινδρος είναι offset τοποθετημένος, ενώ νέα είναι τα ρουλεμάν στο σύστημα βαλβίδων για μείωση της τριβής. Επιπλέον, υπάρχει μπεκ ψεκασμού λαδιού κάτω από το πιστόνι, το οποίο το ψύχει αλλά και μειώνει ακόμα περισσότερο την τριβή του με τον κύλινδρο.  

    Τη θέση της κλασικής μίζας παίρνει το αθόρυβο σύστημα εκκινητή-γεννήτριας ACG, που έχουμε γνωρίσει και στα SH και PCX. Με αυτό, η εκκίνηση του κινητήρα και η παραγωγή ηλεκτρισμού εν κινήσει γίνεται από το ίδιο εξάρτημα, μειώνοντας περαιτέρω το βάρος του κινητήρα με αποτέλεσμα να είναι 7 κιλά ελαφρύτερος από τον απερχόμενο.


    Η Honda παράλληλα ανακοινώνει και μεγάλη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κάτι που διαπιστώσαμε από πρώτο χέρι και στη δοκιμή, αφού η μέση τιμή ανήλθε στα 1,8 λτ/100χλμ. Σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 11 λίτρων η αυτονομία εκτοξεύεται πάνω από το εξωπραγματικό νούμερο των 600 χιλιόμετρων!
     

    Σελίδα 1Honda CB125F - Test: Ο ορισμός του commuter
    Σελίδα 2Εμφάνιση-ποιότητα
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Οδηγώντας
    Σελίδα 7Η άποψή μας