Χωρίς να είναι μαλακό, το πιρούνι αποσβένει τις κακοτεχνίες που συναντάς στην καθημερινή μετακίνηση.

Χωρίς να είναι μαλακό, το πιρούνι αποσβένει τις κακοτεχνίες που συναντάς στην καθημερινή μετακίνηση.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Όπως στις περισσότερες μοτοσυκλέτες αυτής της κατηγορίας έτσι και στο CB125F, η Honda επέλεξε ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, καθώς αποτελεί μια σίγουρη- δοκιμασμένη λύση που συνδυάζει την οικονομία κατασκευής με την απαραίτητη στιβαρότητα αλλά και το μικρό βάρος, καθώς η ζυγαριά σταματά στα 117 κιλά πλήρης (11 λιγότερα από το προηγούμενο μοντέλο). Το πλαίσιο συνεργάζεται με ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 31χιλ και δύο αμορτισέρ πίσω, τα οποία παρέχουν δυνατότητα για ρύθμιση της προφόρτισης του ελατηρίου σε 5 θέσεις.

    Απλές λύσεις έχουν δοθεί και στον τομέα των φρένων, αφού συναντάμε ένα δισκόφρενο 240χιλ με διπίστονη δαγκάνα εμπρός και ένα ταμπούρο 130χιλ πίσω, τα οποία συνεργάζονται μεταξύ τους, μέσω του συστήματος ενοποιημένης πέδησης (CBS). Oι τροχοί των 18 ιντσών κατασκευάζονται από χυτό αλουμίνιο και φορούν ελαστικά της CST σε διαστάσεις 80/100-18 και 90/90-18 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
     

    Σελίδα 1Honda CB125F - Test: Ο ορισμός του commuter
    Σελίδα 2Εμφάνιση-ποιότητα
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Οδηγώντας
    Σελίδα 7Η άποψή μας