Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία
5 Φωτογραφίες »

Αυτό που προκαλεί αμέσως εντύπωση ανεβαίνοντας στην Honda CBR 500R είναι η αρκετά ήπια θέση σώματος (σε σχέση με τα υπόλοιπα Supersport), χάρη στην τοποθέτηση των Clip On πάνω από την τιμονόπλακα.

Η σέλα αποτελείται από δύο ξεχωριστά κομμάτια, με την υψομετρική διαφορά που έχει ο οδηγός με τον συνεπιβάτη να βρίσκεται σε καλά επίπεδα, δίχως να τον αναγκάζει να στέκεται ψηλά, κατηφορικά και σε ένα «φύλλο κρούστας» όπως είναι οι πιο σκληροπυρηνικές Superbike και Supersport μοτοσικλέτες. Δεδομένης της σπορ πλευράς της, δεν περιμέναμε να βρούμε από κάτω της επαρκή χώρο ώστε να φιλοξενήσει διάφορα μικροπράγματα, όμως διαψευστήκαμε ευχάριστα, καθώς μπορεί να χωρέσει μέχρι και αδιάβροχο. Η απόσταση που τη χωρίζει από το έδαφος είναι 785 χιλιοστά, το οποίο την καθιστά προσεγγίσιμη από το μεγαλύτερο μέρος αναβατών, ενώ στον τομέα της ανεμοκάλυψης τα πλαστικά θα συντελέσουν στην σωστή αποβολή του αέρα και η μικρή ζελατίνα θα αρκεστεί στο να κάνει τυπικά καλά το έργο της.
Την πληροφόρηση του αναβάτη αναλαμβάνει μια έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών, η οποία προσφέρει ένα πλήθος ενδείξεων όπως στροφόμετρο, ταχύμετρο, ρολόι, ολικό και 2 μερικούς χιλιομετρητές, μέση κατανάλωση καυσίμου, λίτρα κατανάλωσης, ένδειξη σχέσης κιβωτίου ταχύτητας, Shift light, φώτα προειδοποίησης απότομου φρεναρίσματος ESS, φωτομετρητή περιβάλλοντος, αυτόματη αλλαγή από λευκό σε μαύρο φόντο, 3 Interface και ένδειξη εισερχομένων κλήσεων-μηνυμάτων μέσω Bluetooth, ενώ με τη λήψη της εφαρμογής Honda Road Sync στο Smartphone, έχουμε τη δυνατότητα πλοήγησης και πρόσβαση σε διάφορες άλλες λειτουργίες. Βέβαια, πρέπει να προσθέσουμε ότι, η εφαρμογή δεν είναι διαθέσιμη προς το παρόν στην Ελλάδα, αλλά η εταιρεία μας ανέφερε ότι μέσα στο 2024 θα έρθει και εδώ. Για την ώρα θα αρκεστούμε στις ενδείξεις των καθημερινών πληροφοριών στην οθόνη, την οποία χειριζόμαστε μέσω ενός φωτιζόμενου Joystick που βρίσκεται στα αριστερά του τιμονιού.
 

Σελίδα 1 Δοκιμή Honda CBR 500R - Με «κουστούμι» Supersport βλέψεων
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά