Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Η λυγερή κορμοστασιά της αποτελείται από ένα εύκαμπτο, ατσάλινο πλαίσιο, στρoγγυλής διατομής σε σχήμα διαμαντιού, φέροντας ξεχωριστό τμήμα υποπλαισίου, επίσης στρόγγυλης διατομής. Η διαχείριση του βάρους της γίνεται με ευκολία, καθώς τα 191 κιλά που έχει πλήρης υγρών την καθιστούν μια μοτοσικλέτα που δε θα δυσκολέψει σε επιτόπιες μανούβρες, ελιγμούς και διηθήσεις ανάμεσα σε άλλα οχήματα. Στον τομέα των αναρτήσεων, συναντάμε ένα μπροστινό ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών της Showa, με την τεχνολογία Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP), ενώ στο πίσω μέρος έχει τοποθετηθεί, ένα αμορτισέρ ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση ελατηρίου με μοχλικό. Ως ελαστικά πρώτης τοποθέτησης επιλέχθηκαν τα Michelin Road 6, με διαστάσεις 120/70 εμπρός και 160/60 πίσω, σε 17 ιντσών τροχούς με πεντάδιπλες ακτίνες από χυτό αλουμίνιο. Τα φρένα της CBR 500R, απαρτίζονται από 2 δίσκους σε σχήμα μαργαρίτας των 296 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες της Nissin μπροστά, ενώ πίσω είναι υπεύθυνη μία δισκόπλακα των 240 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα, επίσης της Nissin. Η ρυθμιζόμενη σε 6 θέσεις μανέτα του μπροστινού φρένου συντελεί στην ωραία αίσθηση και στην έγκαιρη ακινητοποίηση της CBR 500R. Καθώς πατάμε μίζα και παίρνει ζωή η μοτοσικλέτα, η προειδοποιητική ένδειξη καλής λειτουργίας του δικάναλου συστήματος αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS, μένει αναμμένη μέχρι να πιάσουμε τα πρώτα 10 χιλιόμετρα στο ταχύμετρο, χωρίς να μπορεί να απενεργοποιηθεί ή να ρυθμιστεί το σύστημα του ABS. Οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι απαιτούνται 44,8 μέτρα για να ακινητοποιηθεί η CBR 500R από τα 100 χιλιόμετρα στα 0, ενώ σε απότομο φρενάρισμα το σύστημα προειδοποίησης έκτακτου φρεναρίσματος ESS (Emergency Stop Signal) θα αρχίσει να αναβοσβήνει έντονα τα πίσω φωτιστικά σώματα, εφιστώντας την δέουσα προσοχή των οχημάτων που ακολουθούν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Σελίδα 1 Δοκιμή Honda CBR 500R - Με «κουστούμι» Supersport βλέψεων
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!