Δοκιμή Honda CBR 500R - Με «κουστούμι» Supersport βλέψεων
 Δοκιμή Honda CBR 500R - Με «κουστούμι» Supersport βλέψεων
 Δοκιμή Honda CBR 500R - Με «κουστούμι» Supersport βλέψεων
 Δοκιμή Honda CBR 500R - Με «κουστούμι» Supersport βλέψεων
 Δοκιμή Honda CBR 500R - Με «κουστούμι» Supersport βλέψεων
 Δοκιμή Honda CBR 500R - Με «κουστούμι» Supersport βλέψεων
  •  Δοκιμή Honda CBR 500R - Με «κουστούμι» Supersport βλέψεων
  •  Δοκιμή Honda CBR 500R - Με «κουστούμι» Supersport βλέψεων
  •  Δοκιμή Honda CBR 500R - Με «κουστούμι» Supersport βλέψεων
  •  Δοκιμή Honda CBR 500R - Με «κουστούμι» Supersport βλέψεων
  •  Δοκιμή Honda CBR 500R - Με «κουστούμι» Supersport βλέψεων
  •  Δοκιμή Honda CBR 500R - Με «κουστούμι» Supersport βλέψεων

Δοκιμή Honda CBR 500R - Με «κουστούμι» Supersport βλέψεων

-Υγρόψυκτος, 8-βάλβιδος, εν σειρά, δικύλινδρος κινητήρας Euro5 471cc με 47,6 ίππους
-Αναρτήσεις Showa, με τεχνολογία SFF-BP
-Tracton Control, Δικάναλο ABS και προειδοποίηση έκτακτου φρεναρίσματος ESS
-Ιδανικό SS Commuter με χαμηλή κατανάλωση

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Τιμή: 8.100 ευρώ
+: Κινητήρας, Κατανάλωση, Θέση Οδήγησης, Πλαίσιο
-: Τιμή
Όταν ένας νεαρός αναβάτης θελήσει να ενταχθεί στο χώρο της σπορ οδήγησης ή ένας πιο έμπειρος αναβάτης θέλει να νοιώσει πάλι την οικειότητα μια Supersport φιλικής entry level μοτοσικλέτας, η σκέψη μιας CBR 500R αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση. Με εμφάνιση που αναστατώνει στο πέρασμα της, με σύγχρονες πινελιές ηλεκτρονικών βοηθημάτων και με έναν ορεξάτο δικύλινδρο κινητήρα θα απασχολήσει έντονα τα εγκεφαλικά μας κύτταρα.
Η κολόνια του μοντέλου CBR κρατάει πολλά χρόνια, έχοντας παραχθεί σε αρκετές εκδόσεις τις τελευταίες δεκαετίες. Από τα 125κ.εκ που αποτελεί το μικρό βέλος της οικογενείας για οικονομικές μετακινήσεις μέχρι και τα 1100 που ήτανε η ταξιδιάρα CBR 1100XX Blackbird. Βέβαια από το παιχνίδι δεν λείπουν οι σειρές των άκρως «πολεμικών» 600RR, 1000RR-R Fireblade και SP, οι οποίες θέτουνε τον αναβάτη σε γερές δόσεις έντονης αδρεναλίνης με τις επιδόσεις τους και το στήσιμο που φέρουνε. Η δικύλινδρη CBR 500R φτιάχνει μια νέα κατηγορία στις μικρές Supersport μοτοσικλέτες της εταιρείας, πατώντας όμως γερά στη βάση των πρώτων τετρακύλινδρων μοντέλων της, που κυκλοφόρησαν το 1987, με κωδική ονομασία CBR 500F για Αυστρία και Μεξικό και 600F στις άλλες χώρες. Αυτό που θέλανε να πετύχουν στη Honda ήταν να φτιάξουν μια άνετη και συνάμα φιλική SS, προσφέροντας όσο το δυνατόν περισσότερο το στοιχείο της σπορ οδήγησης. Οπότε από τη στιγμή που η συνταγή επιτυχίας ήταν δοκιμασμένη, το μόνο που έμενε ήταν να αρχίσουν να δίνονται τέτοιου είδους λύσεις και στα μικρότερα κυβικά εκατοστά με λιγότερους κυλίνδρους. Η CBR 500R έχει ροπή από τις χαμηλές στροφές, με έναν κινητήρα που έχει φορεθεί και στις NX, CL, Rebel, οι οποίες διανύουν ήδη χιλιόμετρα απροβλημάτιστα και οικονομικά.


 

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά