Όλα ξεκινάνε από τη διαμαντένια καρδιά που βρίσκεται στη CBR - την ψυχή της κομψής νεανίδας! Εδώ λοιπόν συναντάμε τον πλέον αποδεδειγμένο, τίμιο υγρόψυκτο, 8-βάλβιδο, εν σειρά, δικύλινδρο κινητήρα προδιαγραφών Euro5 με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου PGM-FI, ο οποίος λειτουργεί χωρίς σκαμπανεβάσματα και απότομες καμπύλες ισχύος. Η απόδοση των 471 κυβικών εκατοστών, ανέρχεται στους 47,6 ίππους στις 8.600 στροφές ανά λεπτό και 43Nm ροπής στις 6.500 στροφές ανά λεπτό. Οι 6 σχέσεις που διαθέτει το κιβώτιο ταχυτήτων, θα συνεργαστούν σε καλά επίπεδα, με το μονόδρομο συμπλέκτη ολίσθησης, για πιο μαλακές αλλαγές και εξάλειψη των φρεναρισμάτων του πίσω τροχού σε απότομα κατεβάσματα των ταχυτήτων. Η δύναμη που περνάει όλη κάτω στον δρόμο μέσω της βελτιωμένης ECU, θα του επιτρέψει να αποφύγει οποιαδήποτε απώλεια ισχύος, προσφέροντας σημαντικό προβάδισμα στην κατανάλωση εκτός πόλης, που κυμαίνεται στα 3.8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και σε μεικτό κύκλο στα 4,5 λίτρα. Ο ήχος της εξάτμισης είναι «Ζεν» και ήσυχος στο άκουσμα του, καθώς η διάταξη εξαγωγής των σωλήνων είναι 2-1-1. Το Traction Control μπορεί να ενεργοποιηθεί και να απενεργοποιηθεί άμεσα, μέσω του κουμπιού που βρίσκεται στα αριστερά χειριστήρια. Τέλος, στις μετρήσεις επιδόσεων είδαμε ότι τα 0-50 χιλιόμετρα τα διανύει σε 2,0 δευτερόλεπτα, τα 0-100 σε 6,0 δευτερόλεπτα, τα 0-150 σε 15,8 δευτερόλεπτα και τα 60-120 με 4η σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων σε 7,2 δευτερόλεπτα.