Η Honda CBR 500R, με τον ήρεμο δικύλινδρο κινητήρα της θα αποτελέσει σύμμαχο στην εκπλήρωση των καθημερινών υποχρεώσεων, αλλά δεν θα πει όχι και στα μεγάλα ταξίδια, κρατώντας την κατανάλωση χαμηλά. Το μοναδικό πράγμα που θα χρειαστεί, είναι να έχεις γεμάτο το ρεζερβουάρ των 17,1 λίτρων αφήνοντας στην άκρη τις συχνές επισκέψεις ανεφοδιασμού καυσίμου, μιας και η αυτονομία που προσφέρει μπορεί να αγγίξει τα 400 χιλιόμετρα. Η λειτουργία του ψεκασμού αποδίδει ομοιόμορφα σε όλο το φάσμα των στροφών, συνδράμοντας σε σπιρτόζικες διαθέσεις οδήγησης χωρίς απότομα ξεσπάσματα του κινητήρα. Η φιλική θέση οδήγησης - που δεν είναι όπως μιας καθαρόαιμης Supersport - συνδυαστικά με το πολύ ελαφρύ σύνολό της θα επιτρέψει τους άνετους ελιγμούς μέσα στην πόλη, περνώντας από παντού αβίαστα, ενώ και στους ανοικτούς δρόμους κατά το ταξίδι πατάει καλά στο οδόστρωμα, χωρίς να επηρεάζεται από τους δυνατούς ανέμους. Ξεκινώντας λοιπόν να διανύουμε χιλιόμετρα σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, βλέπουμε στην έγχρωμη TFT οθόνη των 5 ιντσών τις στροφές να έχουν αγγίξει τις 6.000 και το ταχύμετρο να δείχνει τα 130χλμ/ώρα, ενώ αν επιλέξουμε να κινηθούμε με 100-110χλμ/ώρα θα βλέπουμε το στροφόμετρο να είναι στις 5.000 με 5.500, καταναλώνοντας και λιγότερο καύσιμο. Ταξιδεύεις άνετα με 130-140χλμ/ώρα κοντά στις 7.000σ.α.λ και με επαρκή διάθεση δύναμης για άνετες προσπεράσεις, μιας και η κόκκινη περιοχή κάνει την εμφάνισή της στις 8.500 στροφές ανά λεπτό. Καθώς τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν και χωρίς να το καταλάβουμε, έχοντας σκύψει και καλυφτεί πίσω από τα φαίρινγκ, βλέπουμε το ταχύμετρο να σταματάει στα 188 χιλιόμετρα που ανέρχεται η τελική της ταχύτητα. Τα χιλιόμετρα στους ανοιχτούς δρόμους φεύγουν με ευκολία και χωρίς οι μικροί συντονισμοί να γίνονται ενοχλητικοί. Το δυνατό στοιχείο της CBR 500R είναι τα επαρχιακά κομμάτια, μιας και εκεί ξεδιπλώνει όλες τις αρετές των αναρτήσεων, του πλαισίου, και των φρένων χωρίς κόπο, αλλά με τρόπο. Τι εννοούμε με αυτό; Η θέση των Clip-on που είναι τοποθετημένα πάνω από την τιμονόπλακα, συντελούν σε πιο ήπιες θέσεις σώματος από ότι ένα καθαρόαιμο Supersport, δίνοντας μια πιο fun πλευρά στις εναλλαγές κλίσεων. Το ελαφρύ σκύψιμο της μέσης έρχεται να συντελέσει ως προς την άνεση του αναβάτη, τοποθετώντας μας πιο πολύ μέσα στη μοτοσικλέτα παρά πάνω από αυτή, χωρίς όμως να θυσιαστεί το σωστό αγκάλιασμα του ρεζερβουάρ με τα χέρια. Τα μπροστινά φρένα τις Nissin αποδεικνύονται υπέρ αρκετά και το μόνο που θα θέλαμε να έχει παραπάνω αυξάνοντας τις δυνατότητές της, είναι η τοποθέτηση ενός πίσω ελαστικού με διάσταση πέλματος των 180.