Πριν λίγες ημέρες, μάθαμε ότι το Honda CT125 παρουσιάστηκε επίσημα στην Ιαπωνία, ηλεκτρονικά μεν ελέω κορωνοϊού, αλλά επίσημα. Το Hunter Cub, όπως ονομάζεται, θα γίνει διαθέσιμο για αρχή μόνο στην Ιαπωνία, φαίνεται όμως ότι τελικά δεν θα είναι αποκλειστικότητα της.
Πιο συγκεκριμένα, γερμανικά και αγγλικά δημοσιογραφικά μέσα ισχυρίζονται, ότι υπάρχει πρόβλεψη για το CT 125 να έρθει κανονικά στην Ευρώπη. Το περιοδικό Motorrad, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το ρεπορτάζ, είχε πρόσβαση σε σχέδια κατοχύρωσης που κατατέθηκαν στο ευρωπαϊκό γραφείο πνευματικής ιδιοκτησίας. Αυτό δηλαδή μπορεί να σημάνει αν μη τι άλλο, την επερχόμενη παρουσίαση του μοντέλου και για τις «δικές μας» αγορές.
Το μοντέλο βασίζεται στον κινητήρα των 125 κ.εκ., που εξοπλίζει τα MSX125, Super Cub C125 και Z125 Monkey ο οποίος κάνει μια ακόμα εμφάνιση, ενώ τα τεχνικά του στοιχεία αναμένεται να μείνουν όμοια ή παρόμοια. Φυσικά η ειδοποιός διαφορά του CT125 είναι το στήσιμο του, που θυμίζει Scrambler μοτοσυκλέτα και υπόσχεται κατά… πολύ αυξημένες δυνατότητες για εκτός δρόμου κίνηση σε σχέση με ένα τυπικό παπί. Παράλληλα, χάρη στην μονή θέση επιβαίνοντα και την μεγάλη σχάρα στο πίσω μέρος, το CT125 μπορεί να είναι και ένα έξοχο επαγγελματικό εργαλείο, για διανομείς και παρεμφερή επαγγέλματα.
Πότε όμως θα επιβεβαιωθεί οριστικά το μοντέλο; Το ρεπορτάζ αναφέρει ότι το CT125 θα ανακοινωθεί και για την Ευρώπη στο τέλος του έτους, ως μοντέλο 2021. Στην χώρα μας το μοντέλο αναμένεται να προσελκύσει ιδιαίτερα την προσοχή, αφού είναι ταυτόχρονα παπί, scrambler και… Honda και η εταιρεία έχει μακρά παράδοση στην Ελλάδα. Λίγη υπομονή ακόμα λοιπόν, για περισσότερες και ίσως επίσημες πληροφορίες.
Είναι πολύ καλό παπί όπως και το ξαδελφακι του που φοράει τον ίδιο κινητήρα προσωπικά με αρέσει πιο πολύ η εμφάνιση του αλλά το πιθανότερο είναι να έχει περίπου την ίδια τιμή γύρω στα 4000€ παρά κάτι συμφωνώ και γω για την αυξημένη πιθανότητα κλοπης
Δεν ξέρω για off road και τα τοιαύτα. Ξέρω ότι αυτό το μοντέλο επιστρέφει την αγαπημένη μας κατηγορία των παπιών εκεί που πραγματικά ανήκει. Στην πρακτική και οικονομική συντήρηση και μετακίνηση. Το πράγμα τα τελευταία πολλά χρόνια είχε ξεφύγει. Άχρηστα, πολύπλοκα πλαστικά, με πολύπλοκη συναρμογή, χωρίς λόγο. Μονοσόκ, υδροψύξεις, πολυβάλβιδες κεφαλές, επιδόσεις, γιατί; Για παπιά μιλάμε, συγκεκριμένου λόγου ύπαρξης και αποστολής. Περίμενα πολλά χρόνια επίσημη εισαγωγή κάτι τέτοιου. Στα κατά του, Πέραν της τιμής και το υψηλό ρίσκο κλοπής, που παραδοσιακά διαθέτουν τα ιαπωνικά παπιά της honda.
Είναι πολύ καλό παπί όπως και το ξαδελφακι του που φοράει τον ίδιο κινητήρα προσωπικά με αρέσει πιο πολύ η εμφάνιση του αλλά το πιθανότερο είναι να έχει περίπου την ίδια τιμή γύρω στα 4000€ παρά κάτι συμφωνώ και γω για την αυξημένη πιθανότητα κλοπης
Το ότι είναι μονόσελο δεν το καταλαβαίνω, Για courier φτιαξαν το μηχανάκι;
Είναι ποιοτικό με ωραία εμφάνιση αλλά θα είναι σίγουρα αρκετά ακριβό και πολύ εύκολο να κλαπεί , επίσης δεν ασφαλίζουν παπια οπότε δύσκολη αγορά.
Δεν ξέρω για off road και τα τοιαύτα. Ξέρω ότι αυτό το μοντέλο επιστρέφει την αγαπημένη μας κατηγορία των παπιών εκεί που πραγματικά ανήκει. Στην πρακτική και οικονομική συντήρηση και μετακίνηση. Το πράγμα τα τελευταία πολλά χρόνια είχε ξεφύγει. Άχρηστα, πολύπλοκα πλαστικά, με πολύπλοκη συναρμογή, χωρίς λόγο. Μονοσόκ, υδροψύξεις, πολυβάλβιδες κεφαλές, επιδόσεις, γιατί; Για παπιά μιλάμε, συγκεκριμένου λόγου ύπαρξης και αποστολής. Περίμενα πολλά χρόνια επίσημη εισαγωγή κάτι τέτοιου. Στα κατά του, Πέραν της τιμής και το υψηλό ρίσκο κλοπής, που παραδοσιακά διαθέτουν τα ιαπωνικά παπιά της honda.
Μπορεί να μη έχει την προστασία της ποδιάς , αλλά σκίζει από εμφάνιση.