Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
  • Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
  • Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
  • Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
  • Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής

Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής

Από καταβολής KISKA, η σχεδιαστική νόρμα του 1290 ξεχωρίζει από χιλιόμετρα και σαλπίζει επίθεση, με τον εμπρός προβολέα να αποτελεί τo σήμα κατατεθέν της εταιρικής ταυτότητας του μοντέλου. Το φανάρι είναι νέο, φιλοξενώντας παράλληλα και το σύστημα ραντάρ της Bosch, ενώ ανανεωμένη είναι και η σχεδίαση του υπόλοιπου κουστουμιού. Έντονα είναι τα στοιχεία περιπέτειας, με τις χούφτες, την προστατευτική καρίνα και τη σχάρα με τις ενσωματωμένες χειρολαβές να ενισχύουν την adventure πλευρά του 1290. Σημαντική είναι η προσθήκη του νέου ρεζερβουάρ με τα δύο πλευρικά τμήματα, που επιτρέπει διαφορετικό ζύγισμα, μικρότερο πλάτος ψηλά και καλύτερη κάλυψη του αναβάτη από τον αέρα, με την χωρητικότητα του να κρίνεται απόλυτα «ταξιδιωτική» στα 23 λίτρα. Η επιλογή των υλικών και η συναρμογή τους αποδεικνύουν ότι οι άνθρωποι την ΚΤΜ συνδύασαν το τερπνό μετά του ωφελίμου, κατασκευάζοντας ένα άκρως ποιοτικό σύνολο σύμφωνα με τα premium πρότυπα της κατηγορίας, που παράλληλα μπορεί να επιβιώνει απροβλημάτιστα στις σκληροτράχηλες συνθήκες της on-off ζωής του. Νέο είναι και το χρωματολόγιο για το 2023 με νέα γραφικά στα πλαστικά και τις επιλογές να είναι δύο, πορτοκαλί και γκρι όπως της δοκιμής.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σελίδα 1ΚΤΜ 1290 Super Adventure S 2023 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Ηλεκτρονικά
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά