Τεχνικά χαρακτηριστικά Σχολιάστε Διαβάστηκε από 17.340 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/06/2024 <<< Προηγούμενη σελίδα12345678Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook » Κινητήρας Τύπος 4T, 2K, V75o, 8β, LC8 Κυβισμός (κ.εκ.) 1301 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 108 X 71 Συμπίεση (:1) 13,1 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 160/9000 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 14/6500 Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 23 Κατανάλωση (Μέση λτ./100χλμ.) 6,8 Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο πιρούνι WP 48ιλ., ΗΜ/ΕΝ., AE,ΠΕ, ΑΣ Διαδρομή (χλστ.) 200 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ WP ΗΜ/ΕΝ, ΑΕ, ΠΕ, ΑΣ Διαδρομή (χλστ.) 200 Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/320, 4Ε, ABS Φρένα Π (χλστ.) Δ/267, 2Ε, ABS Τροχοί - Ελαστικά Ελαστικό Ε 110/80-19 Ελαστικό Π 150/70-17 Διαστάσεις / Βάρος Μήκος (χλστ.) Δ/Α Πλάτος (χλστ.) Δ/Α Μεταξόνιο (χλστ.) 1580 ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 849/869 Βάρος (κιλά) 220 (κενό) Εξοπλισμός ABS / Ρυθμ. N/N Τraction Control / Ρυθμ. N/N Στροφόμετρο N Immobilizer N Yπολογιστής ταξιδιού N Μερικός χιλιομετρητής N Ένδειξη βενζίνης N Δείκτης θερμοκρασίας N Θερμοκρασία περιβάλλοντος N Ζελατίνα / Ρυθμ. N/N Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ N/N Πλάγιο σταντ N Κεντρικό σταντ N Χειρολαβές / Σχάρα N/N Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π N/N <<< Προηγούμενη σελίδα12345678Σελίδα 1ΚΤΜ 1290 Super Adventure S 2023 - TestΣελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευήςΣελίδα 3Aνεση – ΕργονομίαΣελίδα 4Κινητήρας - ΗλεκτρονικάΣελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – ΦρέναΣελίδα 6Στο δρόμοΣελίδα 7ΣυμπέρασμαΣελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά