Top 3 Mega Adventure σε ιπποδύναμη
- Αποδίδουν πάνω από 150 ίππους.
- Έχουν 19" μπροστινό τροχό για να πας και άσφαλτο και χώμα.
- Με δυνατά περιφερειακά και πλούσιο εξοπλισμό για άνεση και ασφάλεια.
- Κυκλοφορούν σε διάφορες εκδόσεις και με μεγάλο κατάλογο αξεσουάρ.
DUCATI: Multistrada V2 & V2S, με όφελος 1.500e
KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ
Αποδίδουν πάνω από 150 ίππους
Οι Mega Adventure μοτοσυκλέτες έχουν φτιαχτεί για ταξίδια. Μπορείς να ταξιδέψεις με οποιοδήποτε δίτροχο, όμως αυτή η κατηγορία είναι σχεδιασμένη για να κάνει αυτή τη δουλειά, γρήγορα, άνετα και με ασφάλεια. Η "κορυφή" λοιπόν αυτής της κατηγορίας είναι τα Mega Adventure, που ξεπερνούν τα 1.000cc και έχουν μεγάλη ιπποδύναμη, ώστε να μπορούν να υποστηρίξουν με άνεση δύο αναβάτες, αποσκευές και να μην χάνουν καθόλου από τη σπιρτάδα τους. Εδώ έχουμε λοιπόν τις 3 Mega Adventure με 19" τροχό που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην αγορά και ξεπερνάνε τους 150 ίππους.
Μοντέλο | Τιμή | Ισχύς Hp / Στροφές | Ροπή Nm / Στροφές | Υψος Σέλας | Χωρητηκότητα Ρεζερβουάρ | Βάρος (πλήρες υγρών) |
---|---|---|---|---|---|---|
DUCATI MULTISTRADA V4S | 170 | 125 | 840-860 | 22 | 246 | |
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S | 160 | 138 | 849-869 | 23 | 220 | |
TRIUMPH TIGER 1200 GT PRO | 150 | 13.2 | 850-870 | 20 | 246 |
Έχουν 19άρη μπροστινό τροχό για να πας και άσφαλτο και χώμα
Οι περισσότεροι έχουν στο μυαλό τους συνυφασμένες τις Adventure μοτοσυκλέτες με το χώμα. Αυτό είναι πολύ λογικό, καθώς από εκεί ξεκίνησε η πορεία τους, ενώ στα πρώτα χρόνια της ύπαρξής τους ήταν συνδεδεμένες με Off-Road αγώνες, όπως το Rally Dakar. Όμως με τους χωματόδρομους να μειώνονται όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια – και τους περισσότερους αναβάτες να επιλέγουν ασφάλτινες διαδρομές για να φτάσουν στον προορισμό τους – η πλάστιγγα αρχίζει και γέρνει υπέρ της ασφάλτου. Έτσι, ενώ φυσικά υπάρχουν Mega Adventure με 21” τροχό μπροστά (όπως υπάρχουν αντίστοιχα και Adventure/Touring με 17” τροχό), η χρυσή τομή ανάμεσα στις δύο λύσεις είναι ο μπροστινός τροχός να έχει διάμετρο 19”. Με το 90% της ζωής μιας Adventure να «περνιέται» σε ασφάλτινες διαδρομές, οι κατασκευαστές ρίχνουν λίγο περισσότερο το βάρος εκεί. Όμως ο 19” τροχός μπορεί να σε πάει και στο χώμα. Ειδικά σε πιο στρωτές διαδρομές, ακόμα και ένας αρκετά άπειρος αναβάτης δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα, ενώ στην άσφαλτο δεν χάνει κάτι από την «σβελτάδα» του 17άρη τροχού.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Με δυνατά περιφερειακά και πλούσιο εξοπλισμό για άνεση και ασφάλεια
Οι Mega Adventure είναι ουσιαστικά η κορυφή του οικοδομήματος για κάθε κατασκευαστή αυτή την περίοδο, καθώς η Adventure είναι η κατηογρία με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως, και οι μεγάλες αυτές μοτοσυκλέτες αποτελούν για την εταιρεία μια "δήλωση" των ικανοτήτων τους. Έτσι, πέρα από τους δυνατούς κινητήρες φέρουν δυνατά περιφερειακά τόσο στον τομέα των αναρτήσεων όσο και στον τομέα των φρένων. Ημιενεργητικές, ηλεκτρονικές αναρτήσεις, ανεστραμμένα πιρούνια μπροστά και δυνατότητα ρυθμίσεων συνθέτουν το σκηνικό της απόσβεσης των ανωμαλιών του εκάστοτε οδοστρώματος. H Brembo αναλαμβάνει το φρενάρισμα και για τις τρεις αυτές μοτοσυκλέτες, με τετραπίστονες δαγκάνες στον μπροστινό τροχό από τις καλύτερες σειρές της κορυφαίας αυτής εταιρείας, ενώ και οι τρεις φέρουν - φυσικά - Cornering ABS από την Bosch.
Στον τομέα του εξοπλισμού τα πράγματα συνεχίζουν να κινούνται στη βάση του Premium, με οθόνες TFT που ενημερώνουν τον αναβάτη για τα πάντα, συστήματα πλοήγησης, ρυθμιζόμενες ζελατίνες και πολλά ακόμα, ανάλογα το μοντέλο και την έκδοση που επιλέγει ο μοτοσυκλετιστής.
Κυκλοφορούν σε διάφορες εκδόσεις και με μεγάλο κατάλογο αξεσουάρ.
Αυτό μας φέρνει στο επόμενο θέμα που είναι οι εκδόσεις και ο κατάλογος με τα αξεσουάρ. Η μοτοσυκλέτα είναι μια προσωπική υπόθεση για τον καθένα και όλοι μας μπορούμε να έχουμε διαφορετικές προτιμήσεις και διαφορετικές προτεραιότητες για το τι θέλουμε από αυτήν. Ειδικά όταν μιλάμε για μοτοσυκλέτες που θα κάνουν μικρά και μεγάλα ταξίδια - κάτι που σημαίνει ότι ο αναβάτης (και ίσως και ο συνεπιβάτης) θα περάσουν πολλές ώρες στη σέλα - οπότε εκεί όλα είναι θέμα... γούστου. Πιο άνετες σέλες, βαλίτσες, άλλες ζελατίνες, Cruise Control μπαίνουν στο παιχνίδι, δίπλα σε εξαρτήματα αύξησης της απόδοσης, όπως εξατμίσεις κλπ.
Σε μεγάλο βαθμό οι ίδιες οι εταιρείες καλύπτουν αυτές τις διαφορετικές ανάγκες, βγάζοντας έτοιμα πακέτα "εκδόσεων", με την Super Adventure να βγαίνει σε 2 εκδόσεις, την Tiger σε 4 και την Multistrada σε συνολικά 7 (οι 3 με 17" τροχό μπροστά). Όμως πέρα από τις έτοιμες εκδόσεις, υπάρχει και ένας μεγάλος κατάλογος από τον κάθε κατασκευαστή με πληθώρα αξεσουάρ σε όλους τους τομείς, ώστε ο αναβάτης να εξατομικεύσει τη μοτοσυκλέτα του και να τη φέρει ακριβώς στα γούστα του και στις ανάγκες του.