Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Το τύπου trellis πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από ατσάλι ChroMo και ζυγίζει μόλις 10 κιλά, κάνοντας χρήση και σφυρήλατων τμημάτων. Με το λαιμό του τιμονιού να έχει μετακινηθεί 15 χιλιοστά προς τα πίσω, έχει πλέον μικρότερο μήκος κάτι που συνεπάγεται βελτιωμένη συμπεριφορά στις στροφές, ενώ η εμπρόσθια βάση κινητήρα έχει περιστραφεί 2 μοίρες προς τα εμπρός βοηθώντας το μπροστινό μέρος να παραμείνει στο έδαφος κατά τη διάρκεια των βίαιων επιταχύνσεων. Παράλληλα, το ψαλίδι έχει μακρύνει κατά 15 χιλιοστά, προσφέροντας σταθερότητα και καλύτερο έλεγχο σε κάθε συνθήκη. Το ανεστραμμένο πιρούνι 48 χιλιοστών και το πίσω αμορτισέρ προέρχονται από την WP, προσφέρουν διαδρομές 200 χιλιοστών και διαθέτουν ημι-ενεργητική λειτουργία με ηλεκτρονικά ελεγχόμενες μαγνητικές βαλβίδες απόσβεσης. Είναι πλήρως ρυθμιζόμενα και οι αλλαγές στην απόδοση τους γίνεται εύκολα μέσω εντολών στην TFT οθόνη. Επιπρόσθετα, η επιλογή Suspension PRO δίνει δυνατότητα για ξεχωριστή ρύθμιση του πιρουνιού και του αμορτισέρ, καθώς και ηλεκτρονική ρύθμιση προφόρτισης έως 50% στο πίσω μέρος. Τα φρένα είναι της Brembo, με δύο δίσκους 320 χιλιοστών και τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και έναν δίσκο 267 με διπίστονη δαγκάνα πίσω, ενώ το Cornering ABS 9M+ της Bosch διαθέτει και Off-Road λειτουργία. Οι αλουμινένιοι τροχοί 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, τυλίγονται με ελαστικά Mitas Terra Force-R με διάμετρο 120/70 και 170/60 αντίστοιχα, ενώ το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας (στεγνή) ανέρχεται στα 220 κιλά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Σελίδα 1ΚΤΜ 1290 Super Adventure S 2023 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Ηλεκτρονικά
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά