799cc με 95 ίππους, ride by wire Tέσσερις χαρτογραφήσεις, Sport, Street, Rain και Track 9 επίπεδα Traction control, anti-wheelie, launch control και quick shifter 0-100 σε 3,6 sec και τελική 230 χλμ/ώρα
Μετά από 2 χρόνια απουσίας από τη γκάμα της ΚΤΜ, καθώς είχε αντικατασταθεί από το 890 το 2021, το «Νυστέρι» επιστρέφει στη γκάμα της Αυστριακής εταιρείας για να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ 890 και 390.
Η σειρά των Duke ήταν ανέκαθεν συνώνυμο της κοφτερής συμπεριφοράς και της οδηγικής απόλαυσης, οπότε δεν είναι τυχαίο που για περισσότερα από 25 χρόνια έχει φανατικούς οπαδούς, ενώ με μια γκάμα που ξεκινάει από τα 125 και αγγίζει τα 1300 κυβικά, καλύπτει ένα τεράστιο εύρος αναβατών. Το 790 Duke έκανε το ντεμπούτο του αρχικά το 2018 για να αντικατασταθεί τελικά από το 890 το 2021. Όμως, το 2023 βρίσκει την KTM να έχει γραμμές παραγωγής και στην Ασία χάρη στη συνεργασία της με τη CFMOTO, η οποία ανέλαβε να φέρει ξανά στο προσκήνιο το 790 και να γεφυρώσει κάπως το χάσμα μεταξύ 390 και 890. Το μεγάλο νέο βέβαια έχει να κάνει με την τιμή του καθώς από τα 11.490 ευρώ που κόστιζε το 2018, σήμερα έχει 9.850 ευρώ χωρίς φυσικά να έχει γίνει καμία απολύτως έκπτωση στο κομμάτι της ποιότητας και του εξοπλισμού. Έτσι, η KTM κάνει ακόμα πιο ανταγωνιστική την παρουσία της στα μεσαία streetfighter με μια ήδη δοκιμασμένη συνταγή.