Aνεση  - εργονομία
Aνεση  - εργονομία
Aνεση  - εργονομία
Aνεση  - εργονομία
  • Aνεση  - εργονομία
  • Aνεση  - εργονομία
  • Aνεση  - εργονομία
  • Aνεση  - εργονομία

Aνεση - εργονομία

Κοιτώντας το 790 Duke, μπορεί να αντικρίζεις μια μαζεμένων διαστάσεων μοτοσυκλέτα, όμως αυτό δεν επηρεάζει την εργονομία καθώς το τρίγωνο που δημιουργούν τιμόνι, σέλα και μαρσπιέ φέρνουν τον αναβάτη σε ελαφρώς σκυφτή και επιθετική, αλλά ταυτόχρονα άνετη θέση οδήγησης. Το μικρό πλάτος της μοτοσυκλέτας και η χαμηλή απόσταση της (σκληρής σχετικά) σέλας από το έδαφος επιτρέπουν στα πόδια να πατούν εύκολα κάτω, αλλά για όποιον επιθυμεί υπάρχει και χαμηλότερη σέλα στη λίστα των αξεσουάρ. Θα θέλαμε το τιμόνι να ήταν λίγο πιο φαρδύ για καλύτερο μοχλό, αλλά αυτό είναι καθαρά προσωπικό γούστο και θέμα συνήθειας. Ο συνεπιβάτης κάθεται πιο ψηλά και έχει στη διάθεσή του χειρολαβές, οι οποίες όμως δεν κολακεύουν το πίσω μέρος του 790 Duke και δεν μας κάνει εντύπωση που απουσιάζουν από όλες τις επίσημες φωτογραφίες της KTM. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η έγχρωμη TFT οθόνη ρυθμίζει αυτόματα τη φωτεινότητά της και παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες για την κατάσταση της μοτοσυκλέτας και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, ενώ η περιήγηση στο μενού γίνεται γρήγορα και εύκολα από κουμπιά στην αριστερή πλευρά του τιμονιού με όλους τους διακόπτες να είναι φωτιζόμενοι.
 

Σελίδα 1Δοκιμή KTM 790 Duke - Back in business
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Tεχνικά Χαρακτηριστικά

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ