Κινητήρας
Κινητήρας
  • Κινητήρας
  • Κινητήρας

Κινητήρας

Ο ελαφρύς και μικρών διαστάσεων δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 799 κυβικών αποδίδει 95 ίππους στις 9.000 σ.α.λ και 8,8 κιλά ροπής στις 8.000 σ.α.λ. με τη διαχείρισή του να γίνεται μέσω συστήματος ride by wire. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων χαρτογραφήσεων Sport, Street, Rain και Track που διαφοροποιούνται ως προς την απόκριση του γκαζιού. Μάλιστα στην τελευταία μπορείς να ρυθμίσεις ξεχωριστά το επίπεδο του traction control σε 9 επίπεδα καθώς και το anti–wheelie, ενώ υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησης και των δυο συστημάτων. Δύσκολα συναντάμε τόσο πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών σε αυτή την κατηγορία, το οποίο μάλιστα περιλαμβάνει launch control για εκρηκτικές εκκινήσεις, καθώς και quick shifter για αστραπιαία ανεβάσματα και κατεβάσματα. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής η κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ μπορεί να πέσει κι άλλο οδηγώντας χαλαρά σε επαρχιακό δίκτυο.  

 

Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 1,68
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 3,6
60-120 με 3η (δευτερόλεπτα) 4,4
100 - 0 (μέτρα) 42,84
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 6

Σελίδα 1Δοκιμή KTM 790 Duke - Back in business
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Tεχνικά Χαρακτηριστικά