Οι μηχανικοί της KTM γνωρίζουν πολύ καλά τη σημασία του μικρού βάρους στις επιδόσεις και τη συμπεριφορά μιας μοτοσυκλέτας και το 790 Duke ζυγίζει μόλις 174 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων. Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα για μεγαλύτερη ακαμψία και συνεργάζεται με χυτό ψαλίδι τα νεύρα του οποίου είναι εμφανή με το υποπλαίσιο να είναι αλουμινένιο. Οι αναρτήσεις φέρουν την υπογραφή της WP με το 43άρι ανεστραμμένο πιρούνι να διαθέτει προοδευτικά ελατήρια, χωρίς όμως να δίνει δυνατότητα ρυθμίσεων, ενώ το αμορτισέρ εδράζεται στο ψαλίδι χωρίς μοχλικό και ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου με το σταμπιλιζατέρ τιμονιού να είναι στάνταρ. Στον τομέα των φρένων εφοδιάζεται με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός που ενεργούν πάνω σε δίσκους 300 χιλ. και διπίστονη δαγκάνα πίσω με δίσκο 240 χιλ. Το cornering ABS με τη μονάδα MP 9.1 της Bosch δίνει τη δυνατότητα απενεργοποίησης, ενώ στο supermoto mode επεμβαίνει μόνο στον εμπρός τροχό. Τέλος, οι αλουμινένιοι τροχοί είναι 17 ιντσών και φορούν ελαστικά Maxxis Supermaxx ST σε διάσταση 120/70-17 εμπρός και 180/55-17 πίσω.