Κατασκοπικές φωτογραφίες νέου μοντέλου 650cc της Royal Enfield
15 μοτοσυκλέτες υπό ανάπτυξη στην Royal Enfield
Δικύλινδρος κινητήρας 650cc απόδοσης 47 ίππων
Classic 650 ή Bullet 650 το όνομά της;
6τάχυτο κιβώτιο και RSU τηλεσκοπικό πιρούνι
15 μοτοσυκλέτες υπό ανάπτυξη στην Royal Enfield
Η Royal Enfield φαίνεται πως είναι αρκετά απασχολημένη αφού όπως ανακοινώνει σκοπεύει να φέρει στην αγορά 15 νέα μοντέλα στα 350, 450 και 650cc. Από αυτά έχουν εμφανιστεί στο δρόμο για δοκιμές ένα Classic 350 Bobber, ένας ανταγωνιστής του 390 DUKE στα 450cc πιθανότατα με τον κινητήρα του νέου Himalayan, το Shotgun 650 και μία μοτοσυκλέτα που θα ονομάζεται είτε Classic 650 ή Bullet 650.
Δικύλινδρος κινητήρας 650cc απόδοσης 47 ίππων
Ο γοητευτικός retro χαρακτήρας του και η επωνυμία Classic ή Bullet 650 φαίνεται ότι θα εκτοξεύσει τις πωλήσεις του πιο ψηλά από εκείνες των Super Meteor 650, Interceptor 650 και Continental GT. Παρόλα αυτά θα εξοπλίζεται από τον ίδιο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 648cc με μέγιστη απόδοση 47 ίππων και 52 Nm ροπής.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Classic 650 ή Bullet 650 το όνομά της;
Η όψη της μοτοσυκλέτας δεν μαρτυρά ξεκάθαρα αν θα ονομάζεται Bullet ή Classic 650. Το Bullet δέχθηκε πρόσφατα μία ανανέωση με το καινούριο μοντέλο των 350 κυβικών, ενώ είναι τόσο δημοφιλές σαν όνομα στην αγορά της Ινδίας που ίσως να το γνωρίζουν περισσότερο κι από την ίδια την Royal Enfield. Το να ονομάσει η εταιρεία το καινούριο 650cc Bullet θα ήταν μία στρατηγική κίνηση ενώ παρόμοια στοιχεία με το Bullet 350 όπως η σέλα 2 κομματιών και οι ακτινωτοί τροχοί υποδεικνύουν πως θα είναι ο μεγάλος του αδερφός.
6τάχυτο κιβώτιο και RSU τηλεσκοπικό πιρούνι
Ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα κιβώτιο 6 ταχυτήτων και στο πίσω μέρος του πλαισίου της μοτοσυκλέτας τοποθετούνται διπλά αμορτισέρ. Σε αντίθεση με το Super Meteor στοιχεία όπως το τηλεσκοπικό πιρούνι είναι θα λέγαμε λιγότερο "premium" αφού από USD είναι πλέον της RSU ενώ ο κινητήρας και η εξάτμισή του δεν είναι βαμμένα σε μαύρο χρώμα. Παράλληλα οι τροχοί είναι ακτινωτοί ενώ η εξάτμιση είναι επιχρωμιωμένη. Δεν γνωρίζουμε πότε θα έρθει στην Ελλάδα αλλά αναμένουμε να παρουσιαστεί πρώτα στην Ινδία.