LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τα A2 Adventure της αγοράς, με 21 εμπρός τροχό

Τα A2 Adventure της αγοράς, με 21 εμπρός τροχό

Έχουν μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και σε πάνε παντού
CFMOTO 450MT πιο ισχυρό της 5άδας με απόδοση 43,4 αλόγων
Το CRF 300 Rally το πιο ελαφρύ και το Kove το πιο σκληροτράχηλο off-road
Με προσιτές τιμές κάτω από 8.000 ευρώ και τα πέντε

VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Έχουν μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και σε πάνε παντού

Η Ελλάδα είναι μία χώρα γεμάτη φυσικές ομορφιές και ορεινά τοπία, που καλύπτουν σχεδόν τα 2/3 της συνολικής έκτασής της. Με την δημοτικότητα του Adventure Lifestyle να εκτοξεύεται τα τελευταία χρόνια, κάτι που εν μέρει οφείλεται και στα social media, η κατηγορία αυτή είναι μία από τις πλέον ιδανικές για τους έλληνες αναβάτες που δεν ψάχνουν απλώς ένα μέσο μετακίνησης, αλλά θέλουν ένα δίκυκλο-ταξιδιωτικό σύντροφο που να μπορεί με ευκολία να τους πάει σε "αδιάβατα" χωμάτινα μονοπάτια. Η Α2 κατηγορία είναι επίσης μία από τις πιο προσιτές, αφού οι τιμές των μοτοσυκλετών είναι χαμηλότερες από εκείνες της Α κατηγορίας, ενώ παράλληλα καταναλώνουν και λιγότερο καύσιμο κάνοντας τες ιδανικές και για καθημερινό commuting. Τα 5 μοντέλα που εξετάζουμε είναι το CFMOTO 450ΜΤ, το Honda CRF 300 Rally, το Voge 300 Rally, το Kove 450 Rally και το Royal Enfield Himalayan 450 και διαθέτουν όλα διαδρομές αναρτήσεων από 200 χιλιοστά και πάνω, συνδυάζοντας ένα ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και monoshock αμορτισέρ πίσω.

CFMOTO 450MT πιο ισχυρό της 5άδας με απόδοση 43,4 αλόγων

Μάρκα Τιμή Αρ. Κυλίνδρων Ισχύς Hp / Στροφές Ροπή Nm / Στροφές Χωρητηκότητα Ρεζερβουάρ Βάρος (πλήρες υγρών)
CFMOTO 450 MT   2 43,4 44 17.5 190
KOVE 450 RALLY   1 42 35 14 170
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 450   1 40 40 17 198
VOGE 300 RALLY   1 29 25 11 160
HONDA CRF 300 RALLY   1 27 26.6 12.8 153

Τα μοντέλα του συγκριτικού αποδίδουν από 27 έως και 43 άλογα και το μοναδικό που εξοπλίζεται με έναν δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα είναι το 450MT της CFMOTO, με όλα τα υπόλοιπα να ακολουθούν την παραδοσιακή τακτική χρήσης μονοκύλινδρων κινητήρων, των οποίων η λειτουργία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την εκτός δρόμου οδήγηση. Το πιο ισχυρό της 5άδας, το 450ΜΤ με τα διαστήματα ανάφλεξης 270° στον στρόφαλο, παράγει μέγιστη ισχύ 43,4 αλόγων, με το αμέσως επόμενο, Kove 450 Rally να έχει μέγιστη ισχύ 42 αλόγων και το βάθρο να ολοκληρώνεται από το Himalayan 450 της Royal Enfield, το πρώτο μοντέλο της εταιρείας με υδρόψυξη και απόδοση 40 αλόγων. Στην τέταρτη θέση βρίσκεται το Voge 300 Rally με ισχύ 29 αλόγων και την πεντάδα ολοκληρώνει το Honda CRF 300 Rally με τον μικρότερο κινητήρα από όλα, στα 286cc και απόδοση 27 αλόγων, αλλά περισσότερη ροπή από το Voge στα 26,6 Nm έναντι 25 Nm. Στην χωμάτινη οδήγηση βέβαια τα άλογα δεν έχουν τόσο μεγάλη σημασία όσο στις μοτοσυκλέτες δρόμου, αφού το ολισθηρό έδαφος προκαλεί την απώλεια πρόσφυσης και με λιγότερα δύναμη, ενώ μετρούν περισσότερο οι οδηγικές ικανότητες του αναβάτη, αλλά και η διατήρηση του βάρους της μοτοσυκλέτας σε χαμηλά επίπεδα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το CRF 300 Rally το πιο ελαφρύ και το Kove το πιο σκληροτράχηλο off-road

Μία adventure μοτοσυκλέτα που θα οδηγηθεί σε χωμάτινους δρόμους, είναι αναπόφευκτο να βρεθεί ξαπλωμένη στο έδαφος, καθώς οι πτώσεις όπως όλοι γνωρίζουμε είναι πολύ πιο συχνές αλλά και πιο ανώδυνες συνήθως από αντίστοιχες στην άσφαλτο, ενώ δεν νοείται off-road οδήγηση χωρίς τον απαραίτητο προστατευτικό εξοπλισμό όπως θώρακα ή μπουφάν μηχανής, επιγονατίδες, μπότες γάντια και φυσικά κράνος. Το χαμηλό βάρος λοιπόν δεν θα σε βοηθήσει μόνο να σηκώσεις πιο εύκολα την μοτοσυκλέτα σου από το έδαφος, αλλά θα διευκολύνει και τον χειρισμό της, αφού στις αλλαγές κατεύθυνσης υπάρχει λιγότερη μάζα της οποίας την αδράνεια "πολεμάς" όταν αλλάζεις πορεία. Η πιο ελαφριά μεταξύ των 5 είναι η Honda CRF 300 Rally, με το βάρος της γεμάτη να ανέρχεται στα 153 κιλά μόλις. Το Kove 450 Rally, τιμά το όνομά του αφού διαθέτει σε συνδυασμό με το κύριο 14άρι ρεζερβουάρ και ένα επιπλέον ρεζερβουάρ στην ουρά με χωρητικότητα 16 λίτρων, εκτοξεύοντας την συνολική χωρητικότητα στα 30 λίτρα και την αυτονομία να είναι ασύγκριτη στην κατηγορία του. Στα 145 κιλά κενή θα ισοφάριζε στο βάρος το Voge 300 Rally με το 11λιτρο ρεζερβουάρ που ζυγίζει 160 κιλά περίπου γεμάτο, εάν υπολογίζαμε μόνο τα 14 λίτρα, αλλά εφόσον η συνολική χωρητικότητα φτάνει τα 30 λίτρα, το βάρος του γεμάτο ανέρχεται στα 170 κιλά περίπου και του προσδίδει την τρίτη θέση. Το Kove όμως έχει τις μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων στα 289 χλστ (στην έκδοση με την ψηλότερη απόσταση από το έδαφος), τα πιο επικεντρωμένα στην εκτός δρόμου οδήγηση ελαστικά και εξοπλισμό γενικότερα, παρμένο από τις μοτοσυκλέτες αγώνων Rally. Τα CFMOTO και Royal Enfield έρχονται στην 4η και 5η θέση αντίστοιχα με βάρος 190 κιλών περίπου το πρώτο και 196 κιλών το δεύτερο, γεμάτα φυσικά και έτοιμα για περιπέτεια.

Με προσιτές τιμές κάτω από 8.000 ευρώ και τα πέντε

Σε αντίθεση με adventure μοντέλα μεγαλύτερου κυβισμού που επικεντρώνονται στις επιδόσεις και επακολούθως αποκτούν πολύ υψηλές τιμές, αυτά τα 5 μοντέλα συνδυάζουν ακόρεστες δυνατότητες εκτός δρόμου οδήγησης, με οικονομία όχι μόνο στην αγορά αλλά και στο κόστος χρήσης, αφού καίνε λιγότερο καύσιμο και έχουν πιο φθηνά ανταλλακτικά και αναλώσιμα. Το πιο ακριβό της λίστας και λογικώς εφόσον προσεγγίζει προδιαγραφές αγωνιστικών Rally μοτοσυκλετών, είναι το Kove 450 Rally που κοστίζει 7.995 ευρώ, ακολουθεί το CRF 300 Rally της Honda στα 7.650 ευρώ (εδώ να σημειωθεί ότι υπάρχει και η απλή έκδοση CRF 300 με χαμηλότερη τιμή, χαμηλότερο βάρος και μειωμένες τουριστικές δυνατότητες) και στη μέση βρίσκουμε το 450ΜΤ της CFMOTO με τιμή τα 5.990 ευρώ. Το πιο φθηνό χρώμα του Himalayan 450 κοστίζει 5.890 ευρώ, ενώ το πιο προσιτό της 5αδας με διαφορά είναι το 300 Rally της Voge με την τιμή των 4.295 ευρώ. Όλες αυτές οι μοτοσυκλέτες έχουν έναν κοινό παρονομαστή, κινούνται στο χώμα όσο καλά κινούνται και στην άσφαλτο, άλλες περισσότερο άλλες λιγότερο, ενώ όλες αποκτούν 21 και 18 τροχούς εμπρός και πίσω εκτός από το Himalayan που έχει 17 ιντσών τροχό πίσω. Εξυπηρετούν διαφορετικές ανάγκες η καθεμία και αποτελούν πολύ καλές επιλογές στα Adventure της Α2 κατηγορίας.