Νεο-ρετρό στιλ που ξεχωρίζει Kινητήρας 648cc, με ψεκασμό καυσίμου από την Bosch Διπίστονες δαγκάνες της ByBre και δικάναλο ABS της Bosch Ευέλικτη με μόλις 789mm πλάτος
Η Royal Enfield έφερε τη νέα Interceptor 650 για να συνεχίσει να σκοράρει πόντους στιλ και ομορφιάς στην πολύ απαιτητική κατηγορία των νεορετρό μοτοσυκλετών. Μικρές και προσεγμένες παρεμβάσεις σε σχέση με την πρώτη γενιά και το χρώμιο που κυριαρχεί στην εντυπωσιακή έκδοση Mark II συνθέτουν ένα σκηνικό που θα τραβήξει όλα τα βλέμματα πάνω του και θα σε κάνει να νιώθεις πρωταγωνιστής σε ταινία δράσης του `60.
Tο όνομα Interceptor εμφανίστηκε πρώτη φορά πάνω σε ντεπόζιτο της Royal Enfield το 1960, με μια «πειραγμένη» έκδοση του κινητήρα των 692cc, ενώ δύο χρόνια αργότερα η Βρετανική εταιρεία παρουσίασε την Interceptor 750, την οποία συνέχισε να εξελίσσει μέχρι το 1970.
Fast Forward στα τέλη του 2017 και η, Ινδική πλέον, Royal Enfield, έκανε αυτό που κάνει καλύτερα. Aντλησε έμπνευση από το παρελθόν με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον και αποκάλυψε την Interceptor 650, με τον νέο δικύλινδρο κινητήρα των 648cc. Το 2023 ήρθε η ώρα για ένα «ρετουσάρισμα», με τη νέα γενιά να βγαίνει από το εργοστάσιο του Chennai για να αποδείξει ότι όταν μιλάμε για ρετρό μοτοσυκλέτες η Royal Enfield συνεχίζει και είναι «βασιλική».