Royal Enfield 750 κ.εκ.: Νέο σπορ ταξιδιωτικό μοντέλο με περισσότερα κυβικά

Royal Enfield 750 κ.εκ.: Νέο σπορ ταξιδιωτικό μοντέλο με περισσότερα κυβικά
3 Φωτογραφίες »

• Νέο, σπορ μοντέλο με ημι-φέρινγκ και κλιπόν
• Αύξηση κυβισμού στα 750 κ.εκ. και περισσότερη ιπποδύναμη;
• Διπλά δισκόφρενα και ψηφιακός πίνακας οργάνων
• Διεύρυνση της γκάμας με ταξιδιωτικά σπορ μοντέλα

Νέο, σπορ μοντέλο με ημι-φέρινγκ και κλιπόν

Ήρθαν στη δημοσιότητα πρόσφατες κατασκοπευτικές φωτογραφίες ενός νέου «μισοντυμένου» μοντέλου της Royal Enfield, το οποίο φαίνεται να βασίζεται στο Continental GT 650 και αποκαλύπτουν σχεδιαστικές αναβαθμίσεις τις οποίες μέχρι τώρα η εταιρεία δεν έχει τολμήσει στη σύγχρονη πορεία της. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει σπορ τιμόνι με κλιπόν, τροχούς με χυτές αλουμινένιες ζάντες και ελαστικά χωρίς σαμπρέλα, ενώ φυσικά την παράσταση κλέβει το μισό φέρινγκ που περικλείει το στρογγυλό προβολέα και ενσωματώνει τα φλας. Η Royal Enfield φαίνεται να ακολουθεί τα πρότυπα των μοτοσυκλετών της δεκαετίας του 1970, όπου οι χομπίστες και τα συνεργεία έντυναν με τέτοια φέρινγκ τις σπορ μοτοσυκλέτες (ώστε να έχουν μια μικρή ελπίδα να ταξιδέψουν) και θα δοκιμάσει να φέρει στην αγορά ένα ακόμα σύγχρονο μοντέλο, φυσικά αεροδυναμικά μελετημένο και βασισμένο σε κλασικές σχεδιαστικές γραμμές.
 

Αύξηση κυβισμού στα 750 κ.εκ. και περισσότερη ιπποδύναμη;

Τα αλλαγμένα προστατευτικά του κινητήρα είναι γεγονός που ενισχύει την πιθανότητα το μοντέλο αυτό να εξοπλίζεται με ένα νέο, μεγαλύτερο κινητήρα 750 κ.εκ. Η Royal Enfield εργάζεται εδώ και αρκετούς μήνες σε μια παραλλαγή του υπάρχοντος κινητήρα 650 κ.εκ., με στόχο την αύξηση της απόδοσης και τον ταυτόχρονο συμβιβασμό με τις προδιαγραφές ρύπων που γίνονται ολοένα και αυστηρότερες. Ο κινητήρας αυτός αναμένεται να προσφέρει περισσότερη ισχύ από τους 46 ίππους της τρέχουσας έκδοσης, ξεπερνώντας φυσικά το όριο των 48 ίππων, μέχρι το οποίο η μοτοσυκλέτα μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα Α2. Η καλύτερη κίνηση για τη Royal Enfield φαίνεται πως είναι η αύξηση της ιπποδύναμης του κινητήρα αυτού σε τουλάχιστον 60 ίππους, με ταυτόχρονη προώθηση (ενδεχομένως και με αύξηση των επιδόσεων) των μικρότερων κινητήρων της για κατόχους διπλωμάτων Α2.
 

Διπλά δισκόφρενα και ψηφιακός πίνακας οργάνων

Η νέα μοτοσυκλέτα φαίνεται εξοπλισμένη με δύο δισκόφρενα στο μπροστινό τροχό, κάτι που αφενός αποτελεί σημαντική προσθήκη για τη Royal Enfield (μιας που μέχρι τώρα τα μοντέλα της δεν το είχαν και τόσο μεγάλη ανάγκη) και αφετέρου ενισχύει την πιθανότητα ενός κινητήρα με μεγαλύτερη απόδοση. Επιπλέον, ένα ψηφιακό πάνελ, κρυμμένο μέσα στο φέρινγκ, υποδηλώνει μια πιο μινιμαλιστική και σύγχρονη σχεδιαστική προσέγγιση για τον πίνακα οργάνων. Οι μαύρες εξατμίσεις και οι τροχοί ελαφρού κράματος ενισχύουν τη μοντέρνα εικόνα και την απόδοση της μοτοσυκλέτας. Οφείλουμε να ομολογήσουμε πως τα χαρακτηριστικά αυτά φαίνεται να τοποθετούν το μοντέλο αυτό σε υψηλότερη κατηγορία από τα υπάρχοντα μοντέλα της εταιρείας.  
 

Διεύρυνση της γκάμας με ταξιδιωτικά σπορ μοντέλα

Ιδανικά η νέα «μισοντυμένη» μοτοσυκλέτα θα ενταχθεί στη δημοφιλή σειρά 650 κ.εκ. της Royal Enfield, η οποία περιλαμβάνει ήδη μοντέλα όπως τα Continental GT 650, Interceptor 650 και Classic 650. Εάν επιβεβαιωθεί ότι θα εξοπλίζεται με τον κινητήρα των 750 κ.εκ., η Royal Enfield θα αποκτήσει ένα νέο σημείο αναφοράς για επιδόσεις στη γκάμα της. Η μετάβαση σε μεγαλύτερη χωρητικότητα κινητήρα αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω τα χαρακτηριστικά ροπής και ομαλότητας, κάνοντας το μοντέλο αυτό ιδανικό για αναβάτες που αναζητούν έναν συνδυασμό στυλ, ισχύος και ―γιατί όχι;― ταξιδιωτικών δυνατοτήτων.