Παρά την εμφάνισή της, η αίσθηση με το που καθίσεις στη σέλα, είναι ότι έχεις να κάνεις με μία πρακτική και άνετη για καθημερινή μετακίνηση μοτοσυκλέτα. Η λεπτή σιλουέτα, σε συνδυασμό με τη θέση των κλιπ ον και των μαρσπιέ που δεν θα κουράσουν το σώμα, όπως και το υλικό της σέλας, που πλέον βρίσκεται κατά 15χιλ χαμηλότερα, την κάνουν κατάλληλη για αναβάτες κάθε αναστήματος. Στην άνεση, εκτός από την σχετικά όρθια θέση του αναβάτη, συμβάλει και η ζελατίνα, που πλέον είναι ρυθμιζόμενη σε τρείς θέσεις και παρέχει ικανοποιητική προστασία από τον αέρα.
Ο νέος πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος, έχοντας ψηφιακές και αναλογικές ενδείξεις. Κεντρικό ρόλο έχει το μεγάλο αναλογικό στροφόμετρο, ενώ δίπλα του βρίσκονται μια οθόνη πολλαπλών ενδείξεων LCD, δείκτης σχέσης, λαμπάκι ειδοποίησης αλλαγής ταχύτητας και ένδειξη eco, που ανάβει όταν οδηγούμε οικονομικά. Για τον συνεπιβάτη τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα, αφού σχεδιασμός superbike και άνεση στην πίσω σέλα δεν πάνε μαζί. Έτσι, ο φίλος/η θα ταξιδέψει μαζί σας, απλά θα πρέπει να γνωρίζεΙ ότι δεν θα είναι τόσο άνετος όσο εσείς.