Kawasaki KLX230SM: Ακόμα πιο διασκεδαστική και με συνδεσιμότητα Bluetooth
• Μεγαλύτερη άνεση με χαμηλότερη σέλα και αναρτήσεις
• Μονοκύλινδρος κινητήρας 233 κ.εκ. με 18 ίππους
• Αντίδοτο στην κυριαρχία των σκούτερ
Μεγαλύτερη άνεση με χαμηλότερη σέλα και αναρτήσεις
Η Kawasaki, μετά το KLX230 Sherpa, επαναφέρει και τη supermotard έκδοση KLX230SM, με σημαντικές αναβαθμίσεις για το 2025. Το πλαίσιο έχει επανασχεδιαστεί με στόχο τη βελτιωμένη σταθερότητα. Η θέση του υποπλαισίου προσαρμόστηκε, μειώνοντας το ύψος της σέλας κατά 5 mm, ενώ αυξήθηκε το πάχος της επένδυσης για μεγαλύτερη άνεση. Παράλληλα, οι αναρτήσεις δέχτηκαν και αυτές σημαντικές αλλαγές, με τις διαδρομές των τροχών να αυξάνονται κατά 16 mm και 55 mm εμπρός και πίσω αντίστοιχα με σκοπό τον περιορισμό των κλίσεων κατά το φρενάρισμα. Οι γεωμετρικές αλλαγές, όπως η πιο απότομη γωνία κάστερ (24,9° από 26,5°) και το μικρότερο ίχνος (77 mm από 86 mm), προσδίδουν στην KLX230SM μεγαλύτερη ευελιξία και υψηλότερα επίπεδα αμεσότητας στους χειρισμούς. Η μείωση της απόστασης από το έδαφος (κατά μόλις 10 mm) και η μικρή μείωση του ύψους σέλας (στα 840 mm από τα 845 mm), έχουν αυξήσει ελαφρώς τα επίπεδα της ευκολίας.
Μονοκύλινδρος κινητήρας 233 κ.εκ. με 18 ίππους
Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 233 κ.εκ. πληροί πλέον τις σύγχρονες περιβαλλοντικές προδιαγραφές και αποδίδει 18 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 1,9 kgm ροπής στις 6.400 σ.α.λ. Οι βελτιώσεις για το 2025 περιλαμβάνουν τροποποιήσεις στα κανάλια εισαγωγής και στη ρύθμιση της ECU, ενισχύοντας τη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Το αποτέλεσμα είναι ομαλότερη και αμεσότερη απόκριση στο γκάζι, ιδανική τόσο για αστική, καθημερινή χρήση όσο και για πιο απαιτητικές διαδρομές. Η νέα KLX230SM ξεχωρίζει ελαφρώς σχεδιαστικά από το προηγούμενο μοντέλο χάρη στον προβολέα που διαθέτει νέο κάλυμμα και στους τροχούς με τις ακτινωτές ζάντες που διαθέτουν πια μαύρη στεφάνη. Επιπλέον, η προσθήκη ψηφιακού πίνακα οργάνων με δυνατότητα σύνδεσης με smartphone μέσω της εφαρμογής Rideology προσφέρει προηγμένες δυνατότητες παρακολούθησης και ελέγχου.
Αντίδοτο στην κυριαρχία των σκούτερ
Η Kawasaki δεν φαίνεται να σχεδιάζει την κυκλοφορία του KLX230SM στις ευρωπαϊκές αγορές. Σίγουρα μια μικρή μοτοσυκλέτα ―και δη supermoto― δεν θα μπορούσε να επιφέρει ρωγμές στην καθεστηκυία τάξη, όπου σκούτερ (και στην Ελλάδα και παπιά) βασιλεύουν ως καθημερινά εργαλεία μετακίνησης. Μια τέτοια μικρή μοτοσυκλέτα δεν έχει χώρους αποθήκευσης, δεν έχει προστασία από τον αέρα και δύσκολα μπορεί να μεταφέρει και δεύτερο άτομο. Με βάρος όμως μόλις 133 κιλά, κιβώτιο ταχυτήτων με συμπλέκτη και πλατιά, δρομίσια ελαστικά, η KLX230SM θα μπορούσε να προσθέσεις και τον παράγοντα της ευχαρίστησης στην καθημερινή μετακίνηση. Σήμερα, με τα επίπεδα του άγχους και την πληθώρα των δυσκολιών που αντιμετωπίζουμε, από τι έχουμε περισσότερη ανάγκη: από την προστασία από την ψιχάλα ή από ένα χαμόγελο κατεβαίνοντας από τη σέλα; Με την απάντηση του καθενός να είναι διαφορετική, θεωρούμε παρόλα αυτά πως υπάρχει χώρος για μερικές, μικρές και «παιχνιδιάρες» μοτοσυκλέτες στην αστική καθημερινότητα.