Κινητήρας

Κινητήρας
3 Φωτογραφίες »

Βασικός πρωταγωνιστής του ZX-4RR είναι ο κινητήρας του. Τετρακύλινδρος εν σειρά με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και χωρητικότητα 399κ.εκ. Αποδίδει 77 ίππους στις 14.500σαλ. με τον κόφτη να βρίσκεται στις 16.000σαλ.(!) και μέγιστη ροπή 4 kg-m στις 13.000σαλ., ενώ χάρη στο σύστημα Ram- Air που διοχετεύει φρέσκο αέρα την εισαγωγή η ισχύς σκαρφαλώνει στους 80 ίππους. Τα εξαιρετικά ελαφριά έμβολα από χυτό αλουμίνιο με επίστρωση μολυβδαινίου στις ποδιές και οι μπιέλες με επεξεργασία ενανθράκωσης εξασφαλίζουν μέγιστη ανθεκτικότητα και αντοχή στο υψηλό στροφάρισμα. Παράλληλα, τα σώματα ψεκασμού 34 χιλιοστών με τις σύγχρονες ηλεκτρονικές βαλβίδες πεταλούδας (ETV) της Kawasaki, επιτρέπουν στην  ECU να ελέγχει με ακρίβεια την τροφοδοσία καυσίμου. 4 διαφορετικά modes οδήγησης Sport, Road, Rain και Rider προσαρμόζουν ανάλογα την απόκριση του γκαζιού και την παρέμβαση του traction control. Οι τρεις πρώτες χαρτογραφήσεις έχουν preset ρυθμίσεις, ενώ η Rider επιτρέπει στον χρήστη να επιλέξει χειροκίνητα ανάμεσα σε τρία επίπεδα παρέμβασης του Traction Control (KTRC) ή την πλήρη απενεργοποίηση του και ανάμεσα σε δύο λειτουργίες ισχύος Full ή Low. Η ισχύς μεταφέρεται στον πίσω τροχό μέσω ενός συμπλέκτη ολίσθησης-υποβοήθησης, ενώ το Quickshifter (KQS) δύο κατευθύνσεων είναι μέρος του βασικού εξοπλισμού. Η μέση τιμή κατανάλωσης είναι ελαφρώς τσιμπημένη για 400αρι φτάνοντας τα 5,7./100χλμ., αλλά πέφτει κοντά στα 5 λίτρα σε συνθήκες ταξιδιού.
 

Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 2
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 4,4
0-160 (δευτερόλεπτα) 10
60 - 120 με 4η (δευτερόλεπτα) 7,2
60-160  7,3
100 - 0 (μέτρα) 45

Σελίδα 1Kawasaki ZX-4RR - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά