Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
4 Φωτογραφίες »

Η Kawasaki κατέληξε στη λύση του ατσάλινου σωληνωτού πλαισίου και ψαλιδιού τύπου μπανάνα από το ίδιο υλικό -τα αντίστοιχα αλουμινένια που είχαν υιοθετηθεί παλιότερα θα ανέβαζαν το κόστος- τα οποία κάνουν εξαιρετικά τη δουλειά τους συνδυάζοντας ακαμψία και σπορ χαρακτηριστικά. Τα περιφερειακά είναι υψηλής ποιότητας και εμπνευσμένα από αυτά του μεγαλύτερου Kawasaki ZX-10RR. Στο τομέα της ανάρτησης, το ZX-4RR χρησιμοποιεί ένα ανεστραμμένο πιρούνι 37 χιλιοστών Showa SFF-BP με ξεχωριστή λειτουργία πιρουνιού-εμβόλου και δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης ελατηρίου. Το πίσω οριζόντια τοποθετημένο αμορτισέρ BFRC-Lite, επίσης της Showa, είναι πλήρως ρυθμιζόμενο σε προφόρτιση, συμπίεση και απόσβεση επαναφοράς και προστατευμένο λόγω της θέσης του από τη θερμοκρασία του κινητήρα και της εξάτμισης. Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν τετραπίστονες monoblock ακτινικές δαγκάνες με ημίπλευστους δίσκους διαμέτρου 290 χιλιοστών μπροστά και δαγκάνα μονού εμβόλου με δίσκο 220 χιλιοστών, πάντα σε συνεργασία με το δικάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System). Οι  πεντάμπραστες ελαφριές ζάντες αλουμινίου είναι 17 ιντσών, ενώ τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Dunlop Sportmax GPR300 σε διαστάσεις 120/70 μπροστά και 160/60 πίσω. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 15 λίτρων και το βάρος της Kawasaki Ninja ZX-4RR πλήρες υγρών αγγίζει τα 189 κιλά.

 

Σελίδα 1Kawasaki ZX-4RR - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά