Το ZX-4RR έχει ελαφρώς πιο χαλαρή εργονομία από τα μεγαλύτερα αδέλφια του ZX-6R και ZX-10R. Η σκυφτή θέση οδήγησης είναι πιο άνετη χάρη στην τοποθέτηση των κλιπ-ον ψηλότερα, φορτίζοντας με αυτό τον τρόπο λιγότερο τους καρπούς των χεριών. Αυτό που εντυπωσιάζει είναι η ευρυχωρία που προσφέρει, ακόμα και σε μεγαλόσωμους αναβάτες και υπερκαλύπτει όσα περιμένεις από ένα 400αρι. Σωστή απόσταση των χεριών από το τιμόνι και μπόλικος χώρος για τα γόνατα-παρά τις κλειστές γωνίες-στις εσοχές του ρεζερβουάρ. Στη σέλα ύψους 800 χιλιοστών δεν θα νιώσεις ποτέ άβολα, ενώ σου αφήνει περιθώρια να τοποθετήσεις το σώμα σου πιο επιθετικά όταν θελήσεις. Το σελάκι του συνοδηγού από την άλλη είναι μικρότερο σε μέγεθος και θα χρειαστεί παραχωρήσεις όταν φιλοξενήσει δεύτερο άτομο. Μην λησμονούμε όμως την εν γένη μονοκάβαλη φύση των supersport μοντέλων. Στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού, το ZX-4RR εξοπλίζεται με μια έγχρωμη TFT οθόνη 4,3 ιντσών με αυτόματη προσαρμογή φωτεινότητας και πολλαπλές λειτουργίες συμπεριλαμβανόμενου και Lap timer για την πίστα. Η ενδοεπικοινωνία είναι βασικό κομμάτι των δυνατοτήτων της, καθώς με τη χρήση της εφαρμογής Rideology, ο αναβάτης μπορεί να συνδεθεί με το smartphone του και να έχει πρόσβαση σε διάφορες πληροφορίες της μοτοσυκλέτας, σε ειδοποιήσεις του τηλεφώνου αλλά και να προσαρμόσει τις ρυθμίσεις κατά προτίμηση. Για την διαχείριση του μενού λειτουργιών, υπεύθυνοι είναι οι εργονομικά τοποθετημένοι διακόπτες στις δύο μεριές του τιμονιού, ενώ κάποιες εξτρά λειτουργίες γίνονται απευθείας από τα πλήκτρα στη οθόνης.