Τετρακύλινδρο 77 ίππων και με ram-air αγγιζει τους 80 Screaming Effect και κόφτης στις 16.000σ.αλ 4 riding modes, παραμετροποιήσιμο TC και quickshifter Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Showa και τετραπίστονες δαγκάνες με σύστημα KIBS
Το ZX-4RR σηματοδοτεί την ολική επαναφορά σε μια εποχή που η μοναδική αίσθηση της σπορ οδήγησης άφησε ανεξίτηλα τα σημάδια της. Τετρακύλινδρα ουρλιαχτά στις 16.000σαλ., κοφτερή συμπεριφορά Ιαπωνικού σπαθιού και φορεσιά έτοιμη για πίστα. Τα (ε)ξωτικά επέστρεψαν..
Κάπου στα τέλη της δεκαετίας 80 αρχές 90 η κατηγορία των superbike 400κ.εκ στοίχειωνε τα όνειρα μικρών και μεγάλων, καθώς συνδύαζαν αγωνιστική συμπεριφορά με τον ανατριχιαστικό ήχο των τεσσάρων κυλίνδρων. Honda CBR400RR, Kawasaki ZXR400, Suzuki GSX-R400 και Yamaha FZR400R μεγάλωσαν γενιές και γενιές σκληροπυρηνικών αναβατών, γαλουχώντας τους στη γρήγορη οδήγηση και στη μαγεία του υψηλού στροφαρίσματος. Γυρνώντας στο σήμερα, η Kawasaki δίνει σάρκα και οστά ή καλύτερα πλαίσιο και περιφερειακά σε κάτι που μέχρι πρότινος έμοιαζε όνειρο. . Σε ένα superbike 400 κυβικών με τετρακύλινδρο μοτέρ 80 ίππων και κόφτη στις 16.000σαλ!