Kawasaki ZX-4RR - Test

Kawasaki ZX-4RR - Test
6 Φωτογραφίες »

Τετρακύλινδρο 77 ίππων και με ram-air αγγιζει τους 80
Screaming Effect και κόφτης στις 16.000σ.αλ
4 riding modes, παραμετροποιήσιμο TC και quickshifter
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Showa και τετραπίστονες δαγκάνες με σύστημα KIBS

Τιμή: 10.295 ευρώ
+:κινητήρας, εθιστικός ήχος, οδική συμπεριφορά, εξοπλισμός, έτοιμο για πίστα
-:  δυσκολία εύρεσης νεκράς

Το ZX-4RR σηματοδοτεί την ολική επαναφορά σε μια εποχή που η μοναδική αίσθηση της σπορ οδήγησης  άφησε ανεξίτηλα τα σημάδια της. Τετρακύλινδρα ουρλιαχτά στις 16.000σαλ.,  κοφτερή συμπεριφορά Ιαπωνικού σπαθιού και φορεσιά έτοιμη για πίστα. Τα (ε)ξωτικά επέστρεψαν..
Κάπου στα τέλη της δεκαετίας 80 αρχές 90 η κατηγορία των superbike 400κ.εκ στοίχειωνε τα όνειρα μικρών και μεγάλων, καθώς συνδύαζαν αγωνιστική συμπεριφορά με τον ανατριχιαστικό ήχο των τεσσάρων κυλίνδρων. Honda CBR400RR, Kawasaki  ZXR400, Suzuki GSX-R400 και Yamaha FZR400R μεγάλωσαν γενιές και γενιές σκληροπυρηνικών αναβατών, γαλουχώντας τους στη γρήγορη οδήγηση και στη μαγεία του υψηλού στροφαρίσματος. Γυρνώντας στο σήμερα, η Kawasaki δίνει σάρκα και οστά ή καλύτερα πλαίσιο και περιφερειακά  σε κάτι που μέχρι πρότινος έμοιαζε όνειρο. . Σε ένα superbike 400 κυβικών με τετρακύλινδρο μοτέρ 80 ίππων και κόφτη στις 16.000σαλ!

 

Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά