To TMAX της Yamaha δεν χρειάζεται συστάσεις. Η πρώτη γενιά βγήκε από την παραγωγή το 2001 και αγαπήθηκε πολύ στην Ευρώπη – και κυρίως στη χώρα μας, όπου η ποιότητά του και η επιθυμία του κόσμου για αυτό, έδωσαν στο maxi scooter της Yamaha ένα βασικό χαρακτηριστικό: Μεγάλη μεταπωλητική αξία. Ο πρώτος κινητήρας ήταν 499cc και απέδιδε 39,4 ίππους, ενώ 23 χρόνια μετά συνεχίζει την κυκλοφορία του – στην 6η του γενιά πλέον – αλλά έχει «μεγαλώσει», με τον εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα του να έχει φτάσει τα 560cc και να αποδίδει πλέον 47,5 ίππους. Ο έλεγχος του γκαζιού του κινητήρα γίνεται από σύστημα Ride-By-Wire YCC-T με APSG, το οποίο χρησιμοποιεί έναν αισθητήρα ανοίγματος γκαζιού απευθείας στο γκριπ. Ο κινητήρας του είναι ενταγμένος μέσα στο πλαίσιο, όπως στις μοτοσυκλέτες, για ένα καλύτερο κέντρο βάρους – ένα χαρακτηριστικό που ακολούθησαν όλα τα Maxi Scooters, ενώ το TMax βγαίνει σε δύο εκδόσεις, την «απλή» και την έκδοση Tech-Max, η οποία εξοπλίζεται με CruiseControl, ηλεκτρικάρυθμιζόμενηζελατίνα, θερμαινόμεναγκριπ, θερμαινόμενησέλα, φωτιζόμενουςδιακόπτες, και διατίθεται σε διαφορετικούς χρωματισμούς από την απλή έκδοση. Και τα δύο μοντέλα εξοπλίζονται με TFT οθόνη 7”, με δυνατότητα συνδεσιμότητας και πλοήγησης μέσω της εφαρμογής GarminNavigation, σύστημα κλειδώματος του κεντρικού σταντ, χώρο αποθήκευσης κάτω από τη σέλα που χωράει ένα Full-Face κράνος ή δύο Jet, θύρα USB και Keyless σύστημα εκκίνησης.
Στις αναρτήσεις βρίσκουμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι διαδρομής 120mm και αλουμινένιο ψαλίδι, ενώ το φρενάρισμα αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα 267mm μπροστά και ένα δισκόφρενο 282mm πίσω, ενώ οι ζάντες είναι 15”, με τα ελαστικά που τις ντύνουν να έχουν διαστάσεις 120/70 και 160/60 αντίστοιχα. Το βάρος του TMAX να ανέρχεται στα 220 κιλά και το ύψος της σέλας να είναι στα 800mm. Η τιμή του YamahaTMAX διαμορφώνεται στα 13.990 ευρώ για την απλή έκδοση και 16.200 ευρώ για την έκδοση TechMax.