Η Honda έχει την τάση να ταράζει τα …θολά όρια που χωρίζουν τα σκούτερ με τις μοτοσυκλέτες σε πολλές περιπτώσεις και μια από αυτές είναι φυσικά και το Forza750. Ο κινητήρας είναι ενταγμένος στο πλαίσιο για μια γεωμετρία μοτοσυκλέτας και καλύτερη κατανομή βάρους, ενώ είναι και ο πιο δυνατός στην υποκατηγορία των Maxi Scooters, καθώς ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας των 745cc αποδίδει 59 ίππους και 69 Nmροπής. Παρουσιάστηκε το 2020 και βγήκε στην παραγωγή την επόμενη χρονιά, αποτελώντας το μεγαλύτερο μέλος της οικογένειας Forza, μιας σειράς σκούτερ που βρίσκεται στις αγορές από το 2000. Πέρα από την δύναμή του, ο κινητήρας του διαθέτει τρία RidingModes (Standard, Sport, Rain), τα οποία αλλάζουν την ισχύ, το φρένο κινητήρα και τις αλλαγές ταχυτήτων του DCT κιβωτίου, ενώ υπάρχει και το UserMode, στο οποίο ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει σύμφωνα με τις προσωπικές του προτιμήσεις τις παραπάνω παραμέτρους.
Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται και TractionControl, ενώ η πληροφόρηση του αναβάτη γίνεται μέσω μιας TFT οθόνης 5”, με δυνατότητα συνδεσιμότητας. Ένας αποθηκευτικός χώρος 22 λίτρων κάτω από τη σέλα υποδέχεται ένα FullFace κράνος, ενώ στο πίσω τμήμα του υπάρχει θύρα USB για τη φόρτιση των συσκευών του αναβάτη. Το σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο συνεργάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι 41mm με διαδρομή 120mm και ένα μονοσόκ αμορτισέρ διαδρομής 120mm πίσω. Στα φρένα συναντούμε δύο δισκόφρενα 310mm μπροστά με τετραπίστονες δαγκάνες και έναν δίσκο 240mm πίσω, ενώ οι ζάντες είναι διαστάσεων 17” και 15” εμπρός και πίσω αντίστοιχα, με ελαστικά 120/70 και 160/60. Το βάρος του Forza750 είναι 235 κιλά και το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 790mm. Η τιμή του HondaForza750 είναι 12.950 ευρώ.