Το GSX-S 750 παίρνει τη σκυτάλη από το GSR και ανεβάζει τον πήχη των μεσαίων γυμνών μοτοσυκλετών στο επόμενο επίπεδο. Αισθητικά, ήρθε πιο κοντά στο ομώνυμο μοντέλο των 1000 κυβικών και είναι αρκετά πιο δυναμικό και μυώδες από τον προκάτοχό του. Η πολύ καλή θέση οδήγησης σου δημιουργεί την αίσθηση της οικειότητας από την πρώτη επαφή. Η απόσταση των χεριών από το φαρδύ τιμόνι μεταβλητής διαδρομής και η άνετη σέλα, σε τοποθετούν σε μια όρθια ελαφρώς σκυφτή προς τα εμπρός σπορ θέση που δεν κουράζει, απεναντίας νιώθεις ότι κουμπώνεις μέσα στη μοτοσυκλέτα. Μετά από την φροντίδα των ανθρώπων της Ιαπωνικής εταιρίας και στοχευόμενες αλλαγές, ο κινητήρας από το GSX-R 750 του 2005, που είναι δωρητής της σειράς GSR750, κατάφερε να αποδώσει το διόλου ευκαταφρόνητο νούμερο των 114 ίππων στις 10.500 σαλ. και των 8,2 κιλών ροπής στις 9.000 σαλ και ταυτόχρονα να είναι σύμφωνος με τους κανονισμούς Euro4. Πρόκειται για μια τετρακύλινδρη σε σειρά, υδρόψυκτη μονάδα, που εξοπλίστηκε με γκάζι ride by wire και Traction control 3 επιπέδων, με δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης. Παραμένει ελαστικός από τις χαμηλές στροφές, με απλωμένη ροπή σε όλο το φάσμα και δύναμη στα ψηλά που δαγκώνει. Το GSX-S διαθέτει ιδανικό ζύγισμα και είναι αρκούντως ευέλικτο, ώστε να μπορεί να κινείται με άνεση στους πολυσύχναστους δρόμους της πόλης. Τα απίστευτα περιθώρια πρόσφυσης, τα μεγάλα περιθώρια κλίσης και η αυτοπεποίθηση που μεταφέρει στον οδηγό, θα σε κάνουν να επιδοθείς στο κυνήγι στροφών. Πραγματικό σχολείο για τον αρχάριο που με τη βοήθεια των ηλεκτρονικών θα τον ανεβάσει οδηγικό επίπεδο, όπλο στα χέρια του μυημένου που θα ανακαλύψει τα όρια του. Η αγαστή συνεργασία πλαισίου αναρτήσεων και φρένων, μεταφέρουν όλη την πληροφόρηση στον αναβάτη και περιλαμβάνονται στο διασκεδαστικό μενού.
Ωραίο άρθρο, αλλά τη Brutale την έφαγε η μαρμάγκα?