Η Kawasaki επανέφερε το βαρύ όνομα Z 900, παρόλο που ο κυβισμός της μοτοσυκλέτας είναι 948 κυβικά, θέλοντας να συνδυάσει στον αντικαταστάτη του Ζ 800, την τεχνολογία του μέλλοντος με τις ευχάριστες μνήμες του παρελθόντος. Αισθητικά, η μοτοσυκλέτα είναι αρκετά πιο επιθετική. Οι ακμές και ο αιχμηρός σχεδιασμός αποπνέει έντονο δυναμισμό, με τον χαμηλά τοποθετημένο προβολέα και το ανασηκωμένο πίσω μέρος με την λεπτή ουρά και το φωτιστικό τύπου LED. Το χαμηλό ύψος της μέτριας σε σκληρότητα σέλας, στα 795χιλ, θα βοηθήσει ακόμα και τους βραχύσωμους αναβάτες να αισθανθούν άνετα και να πατήσουν γερά στα πόδια στο έδαφος. Τα γόνατα δεν λυγίζουν σε έντονες γωνίες και μαζί με το φαρδύ τιμόνι, τοποθετούν το σώμα του αναβάτη σε μια σχετικά όρθια θέση, που δεν θα κουράσει και είναι ιδανική για τις καθημερινές σας μετακινήσεις εντός ή εκτός πόλης. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 948 κυβικών εκατοστών αποδίδει 125 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 10,1 κιλά ροπής στις 7.700 σ.α.λ., που μεταφέρονται στους τροχούς μέσω ενός κιβωτίου έξι σχέσεων, με συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης. Η απόδοση του κινητήρα, θυμίζει ηλεκτρικό μοτέρ. Ανύπαρκτοι κραδασμοί, ροπή διαθέσιμη παντού και απίστευτη γραμμικότητα μέχρι την περιοχή του κόφτη. Μπορείς να κινείσαι με μεγάλη άνεση, χάρη στην ελαφριά αίσθηση, την ξεκούραστη θέση οδήγησης, τις αναρτήσεις που δεν θα κουράσουν τη μέση, αλλά και την απόδοση του κινητήρα. Όταν αποφασίσεις να κινηθείς γρήγορα σε δρόμο με στροφές, θα εκτιμήσεις τη sport πλευρά του Ζ. Το στοιχείο της είναι οι γρήγορες - ανοιχτές καμπές, αφού η μοτοσυκλέτα δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα, όντας απόλυτα σταθερή και προβλέψιμη.
Ωραίο άρθρο, αλλά τη Brutale την έφαγε η μαρμάγκα?